ویزیت شاپ

کارت ویزیت لایه باز، ست اداری، تراکت، کاتالوگ، بروشور، بنر، لوگو و ..

چگونه تبلیغات موفق بسازیم ؛ شعار تبليغاتي


چگونه تبلیغات موفق بسازیم ؛ شعار تبليغاتي

تبليغات چيست

 

 

تبلیغات چیست؟

همه ما یک تصویر کلی از تبلیغات (Advertising) در ذهن خود داریم اما اگر بخواهیم یک تعریف دقیق از آن ارائه دهیم، می توان گفت تبلیغات «ابلاغ یک پیام مشخص برای یک گروه معین است که با صرف هزینه انجام می شود و این پیام کاملا غیر شخصی است.»

مطابق این تعریف یک تبلیغ دارای پنج جزء اصلی است:

  1. پیام
  2. رسانه انتقال پیام
  3. گروه مخاطب پیام
  4. صرف هزینه برای انتقال پیام
  5. غیر شخصی بودن پیام

این ها اجزای اصلی یک تبلیغ هستند و حذف هرکدام، ما را از محوریت تبلیغات دور می کند. اما تبلیغات در مفهوم ساده شده آن به معنای «جهت دهی به افكار عمومی با قصد و نیت قبلی به سمت و سوی خاص به واسطه وسایل مختلف تبلیغاتی مانند رسانه های جمعی است.

 

در این مقاله با عناوین زیر آشنا می شوید:

  • چرا تبلیغات
  • چگونه تبلیغات موفق بسازیم ؛ تبلیغ موثر
  • شعار تبليغاتي
  • انواع رسانه های تبلیغاتی
  • کمپین تبلیغاتی
  • برندینگ و مارکتینگ
  • تبلیغات و بازدهی در زمان
  • تبلیغات هدفمند

 

چرا تبلیغات

از آنجا که پیش از انقلاب صنعتی و افزایش تولید انبوه و کارخانه ای، تولید انواع محصولات، اندک و عرضه ی آنها نیز محدود بود، تولیدکنندگان نیازی به تبلیغ نداشتند. محصولات آن ها آنقدر اندک بود که با ارائه آن ها به بازار، به سرعت فروش می رفت. اما پس از صنعتی شدن تولید، افزایش محصولات و تنوع آنها، بازار تبدیل به فضایی رقابتی شد و هر محصول یا خدمات برای جذب مشتری بیشتر، نیازمند تبلیغات و معرفی بیشتر خود شد.

امروزه می توان گفت یک محصول، بدون تبلیغات، وجود خارجی ندارد. تبلیغات، تاثیر بر ضمیر ناخودآگاه مخاطبان دارد و آنها را به طور نامحسوس به سمت خرید می برد. بنابراین تبلیغات به خودی خود پس از مدتی شرکت ها را به سودرسانی و فروش بیشتر می رساند، حتی وقتی که یک کمپانی، تبلیغات خود را متوقف کرده باشد، از مزایای تبلیغات گذاشته و باقی ماندنش در ذهن ها، بهره می برد.

 

چگونه تبلیغات موفق بسازیم ؛ تبلیغ موثر

useful ads

 

تبلیغات تجاری به شرطی می تواند مفید باشند كه یک هدف خاص را با سیاستی طولانی مدت دنبال كرده و در فعالیت های مستمر بازاریابی شركت داشته باشد. در امر تبلیغات مداومت، بازریابی و اتکا به روش ها و شعارها، می تواند به نتیجه مطلوب و موفقیت منتهی شود. همچنین استفاده از شگردهای جدید و به روز در جذب حداکثری مخاطب موثر است.

برای موفقیت در تبلیغات، باید به چند نكته اساسی توجه كرد:

  1. بازار را بشناسیم و بدانیم مشتریان چه كسانی هستند و چه می خواهند
  2. آنها را تقسیم بندی كنیم، چون مصرف كنندگان، گروه های اجتماعی مختلف هستند.
  3. اولویت بندی مشتریان و مصرف كنندگان
  4. جایگاه یابی کنیم به این معنا كه نام تجاری بتواند جایگاه مناسبی به دست آورد و حاوی مزیت رقابتی باشد كه مشتری را جلب و جذب كند

 

شعار تبليغاتي

slogan

 

شعار (Slogan) عبارتی کوتاه و به یادماندنی است که برای بیان هدف و یا عقیده ای در زمینه امور تجاری یا سیاسی بکار برده می شود. شعارهای تبلیغاتی ساده هستند و برای فهم مخاطبان عام شکل می گیرند. امروزه با توجه به گوناگونی و تنوع تبلیغات درعرصه عمومی، شعارهای تبلیغاتی منظر جلب توجه و اعتماد سازی در مقابل رقیبان شده است. یک شعار تبلیغاتی خوب می تواند یک برند و محصول را سال ها در ذهن ها ماندگار کند. ویژگی اصلی شعار تبلیغاتی «کوتاه و نکته دار بودن آن است (مثل جملات قصار) و این ویژگی در تأثیرگذاری بیشتر و به یاد ماندن آن کمک می نماید.

 

انواع رسانه های تبلیغاتی

Advertising Mediums

انجام تبلیغات شیوه های متعددی دارد اما در یک نگاه کلی می توان گفت که تبلیغات همیشه از بستر رسانه ها به مخاطبین خود انتقال می یابند. به طور کلی رسانه ، ابزار یا موقعیتی است که در آن پیام از فرستنده به گیرنده انتقال می یابد. مختلف در حوزه علوم ارتباطات، رسانه تعاریف مختلفی دارد اما رسانه ها به طور عام به سه دسته تقسیم می شوند:

  • رسانه های ادراک حسی(زمان و مکان)
  • رسانه های نشانه شناختی(تصویر، زبان، خط و موسیقی)
  • رسانه های فنی انتقالی(رسانه های مکتوب، رادیو، تلویزیون، اینترنت)

در حوزه تبلیغات عموما از دسته سوم استفاده می شود. این رسانه ها شامل رسانه های دیداری از قبیل تلویزیون، اینترنت، مجلات و روزنامه ها و همچنین رسانه های شنیداری نظیر رادیو هستند. اما در حوزه تبلیغات بهترین حالت استفاده ی آمیخته از انواع رسانه ها است، هرچند این اقدام باید به صورت هوشمندانه و باتوجه به ماهیت محصول صورت گیرد.

 

کمپین تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی( Advertising Campaign) که در فارسی به برنامه جامع تبلیغات ترجمه شده است که مجموعه ای از فعالیت های تبلیغاتی چند جانبه است و در آن قبل از هر چیز، هدف کمپین مشخص شده، مخاطب تعیین شده و با برنامه ریزی دقیق، می کوشد پیام مناسب در دوره زمانی مناسب با بودجه مناسب، برای مخاطب مناسب ارسال شده و تعداد بیشتری از مخاطبان را برای نزدیک تر کردن ارتباط با مالک کمپین، ترغیب نماید.

 

برندینگ و مارکتینگ

برندینگ و مارکتینگ

برندسازی یا برندینگ (Branding)، فرآیندی است که در طی آن به جایگاه احساسی و عاطفی یک محصول یا خدمت افزوده می گردد، بدین وسیله ارزش آن برای مشتریان و سایر ذی نفعان افزایش می یابد. برندینگ دانشی است که با برتری دادن به یک برند (Brand) باعث افزایش اعتبار و شهرت آن برند در بازار رقابت می شود، اعتبار و شهرت یک برند به طور مستقیم می تواند منجر به فروش بیشتر و قیمت گرانتر محصولات وخدمات شود، به زبان دیگر برندسازی روش هوشمندانه تجارت و تولید ثروت است. برندینگ چیزی بیش از ایجاد یک نام یا لوگوی خاص و زیبا برای یک مخصول یا خدمت است، برندسازی مسیری است که به واسطه آن مشتریان، محصولات و خدمات یک شرکت را درک و تجربه می کنند. ضرورت داشتن برند از این روست که با توجه به حركت جوامع مصرفی به سمت مدگرايی، در اختیار داشتن برند (Brand) یا نام های تجاری معتبر يكی از راهكارهای ايجاد تمايز و شخصیت به شمار می رود.

مارکتینگ (Marketing) یا همان بازاریابی، عبارت است از همگراسازی همه فعالیت های شرکت در مسیر فروش بیشتر. بازاریابی به عنوان فرآیندی مدیریتی-اجتماعی تعریف می شود که به وسیله آن، افراد، گروه ها و سازمان ها از طریق تولید، عرضه و مبادله کالا (و خدمات) با یکدیگر، به تأمین نیازها و خواسته های خود اقدام می کنند.

اما بطور خلاصه در تفاوت برندینگ و مارکتینگ می توان گفت مارکتینگ، کار و فعالیتی است که برای رساندن پیام و یا تعهد و قول کمپانی به مشتریان انجام می شود، در حالیکه برندینگ چگونگی وفادار بودن به قولی است که پیش از این به مشتریان و کارکنان آن کمپانی داده شده است.

 

تبلیغات و بازدهی در زمان

بازدهی تبلیغات

زمان از عناصر مهم در زمینه تبلیغات است. این که تبلیغ یک شرکت در چه زمان و فصل و روز و ساعتی از سال دیده و پخش شود و اینکه دوره و تعدد و تکرار آن در یک بازه زمانی چطور اتفاق می افتد، بستگی کاملی به استراتژی تبلیغاتی آن شرکت و نوع محصول آن دارد. اما در یک قاعده کلی، تبلیغات امری مداوم و همواره است و عنصر زمان در آن باید بصورت دراز مدت در نظر گرفته شود. استراتژی تبلبغاتی بر مبنای محصول و اهداف آن، زمان شروع و دوره ی دیده شدن هر محصول را تعیین کرده و با توجه به بازده آن، بازه های زمانی جدید تعریف می شود.

 

تبلیغات هدفمند

تبلیغات هدفمند

گام اول هدف مند سازی یک تبلیغ یافتن مخاطبان تبلیغ است. جامعه هدف اصلی ترین رکن تبلیغات هدفمند است و پس از آن سنجش میزان آگاهی و سطح و سواد و سن مخاطبان و آنالیز اطلاعات جامعه هدف مورد اهمیت قرار می گیرد. این اطلاعات می تواند به چگونگی زمان و مکان و بازه و کیفیت تبلیغ کمک کند. برای مثال اگر مخاطبان یک تبلیغ تلویزیونی دانش آموزان هستند اطلاع از زمان حضور آنها در منزل، می تواند زمان پخش تبلیغ را معین کند. در واقع تبلیغات هدفمند بستگی قطعی به اطلاعات و داده ها درباره مخاطبان آن تبلیغ دارد و بدون این اطلاعات، تبلیغات سوخته و هدر رفته قلمداد می شود.

 

کارت ويزيت يادواره شهدا،کارت ويزيت بازاريابي،کارت ويزيت مات يا براق،چاپ کارت ويزيت ياسوج،کارت ويزيت الکترونيکي بازاريابي،کارت ويزيت pdf،کارت ويزيت پيچ،کارت ويزيت پيچ و مهره،کارت ويزيت يخ،کارت ويزيت يخچال سازي،کارت ويزيت يخچال،کارت ويزيت يخچال صنعتي،کارت ويزيت يخي،کارت ويزيت تعميرات يخچال،کارت ويزيت تعمير يخچال،کارت ويزيت يخچال،کارت ويزيت تعميرات کولر و يخچال،نمونه کارت ويزيت تعميرات يخچال،کارت ويزيت يدک کش،کارت ويزيت يدکي،کارت ويزيت يدکي خودرو،کارت ويزيت لوازم يدکي،کارت ويزيت لوازم يدکي خودرو،نمونه کارت ويزيت لوازم يدکي،نمونه کارت ويزيت لوازم يدکي خودرو،طرح کارت ويزيت لوازم يدکي

  انتشار : ۹ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1630

برچسب های مهم

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم  اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول) همراه با پاسخ شامل: 9 جلسه تعداد صفحات: 11 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 19 به بالا   فرمت: pdf ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

کتاب صوتی  کتاب_واپسین_گفتار ( یا عالم اوراسینا) ازاسپالدینگ_نویسنده_کتاب_معبدسکوت ... ...

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین)

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین)

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 68 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم   مزایای استفاده از ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

سکس آنان كه با سكس مخالف هستند زودتر به انزال می‌رسند، زیرا ذهن منقبض آنان عجله دارد تا از شر آن خلاص شود. پژوهش‌های معاصر چیزهای بسیار تعجب‌آوری را می‌گویند، حقایق شگفت‌آور. برای نخستین بار، مسترز و جانسون Masters and Johnson در مورد آمیزش عمیق جنسی مطالعه علمی ‌انجام ... ...

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی  - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

تعداد صفحات: 11 نوع فایل: WORD   + فایل هدیه: نمونه مصاحبه تشخیصی افسردگی و اعتیاد (8صفحه)   فهرست مطالب: شرح حال (مشخصات، علت ارجاع، شکایت عمده، مشکلات موجود و ...) معاینه وضعیت روانی تشخیص مصاحبه   بخشی از متن فایل: م: خوابت چطوره؟ ب: زیاد خوب نیست، اگار ... ...

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهکیست تخمدان هموراژیک چیستانواع کیست هموراژیککیست‌های فولیکولارکیست‌های لوتئالعلائم کیست هموراژیک علت کیست هموراژیک عوارض کیست ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت ... ...

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf Solutions Manual for Design and Analysis of Experiments – 8th حل تمرین های کتاب طراحی و تحلیل آزمایش ویرایش 8 فصل های 2 تا 15 814 صفحه pdf ... ...

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

                نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 12 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 18 تعیین نوع کسب و کار کسب و کاربه تمامی فعالیت های تولیدی، خدماتی، خرید و فروش کالا ها با هدف سودآوری، کسب و کار گویند. فروش و انتقال کالا ها و ... ...

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

عنوان پاورپوینت درسی : دانلود پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی پایه دوازدهم   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 27   شامل: متن درس و شعر، معنای روان متن درس و شعر، معنای واژگان مهم، آرایه ها، کارگاه متن پژوهی همراه با جواب، قلمرو زبانی، قلمرو ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه "اسکیس معماری از بناهای ایرانی"    این مجموعه شامل 225 تصویر اسکیس و کروکی معماری از بناهای مختلف ایرانی می باشد.   ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

بروکر پاکت آپشن

بروکر پاکت آپشن

با POCKET OPTION یک معامله‌گر حرفه‌ای شوید یک پلتفرم معاملاتی قابل اعتماد برای همه هر معامله‌گری می‌خواهد تا در بهترین شرایط سود ببرد و نمی‌خواهد نگران امنیت وجوه شخصی خود باشد. اولین کار واضحی که یک معامله‌گر مبتدی انجام می‌دهد بررسی سایت‌های مختلف معامله آنلاین ... ...

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

جزوه معتبر درس الاستیسیته آماده برای دانلود مشخصات دانشگاه: صنعتی شریف استاد: دکتر محسن اصغری تعداد صفحات: 90 فرمت: پی دی اف PDF کیفیت: خوب حجم: 20.6 مگابایت نوع جزوه (تایپی یا دست نویس): دست نویس ... ...

شناخت اختلالات شخصیتی قبل و بعد از ازدواج

شناخت اختلالات شخصیتی قبل و بعد از ازدواج

ازدواج یکی از چالش برانگیزترین انتخاب ها در سراسر زندگی یک فرد به شمار ازدواج می رود و کمتر انتخابی این چنین استرس زا است .در عین حال نتایج ازدواج در همه عمر با انسان همراه است.به همین دلیل است که افراد در ازدواج بیش از همه انتخاب های دیگر خود دقت می کنند.این دقت در جامعه ... ...

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 44 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم مزایای استفاده از ... ...

پاسخنامه فصل یک راهنمای شیمی دوازدهم

پاسخنامه فصل یک راهنمای شیمی دوازدهم

این فایل شامل پاسخ برخی تستهای فصل یک راهنمای معلم کتاب شیمی دوازدهم میباشد . شماره تست هایی که پاسخ داده شده است 12-13-14-15-17-18-19-22-27-28-31-32-40-33-36-37-41 کتاب راهنمای معلم شیمی دوازدهم یکی از منابع آزمون دبیری شیمی آموزش و پرورش است این فایل به صورت دست نویس ... ...

پاورپوینت پودمان چهارم کار و فناوری پایه نهم بازی های رایانه ای

پاورپوینت پودمان چهارم کار و فناوری پایه نهم بازی های رایانه ای

                  نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 59 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت:   بخش دوم پودمان بازی های رایانه ای برخی از شایستگی هایی که در این پودمان به دست می آورید: کار گروهی,مسئولیت پذیری مدیریت منابع,فناوری اطلاعات و ... ...

کتاب گیاه شناسی یک با فرمت پاورپوینت ppt

عنوان فایل :کتاب گیاه شناسی یک با فرمت پاورپوینت نوع فایل: پاورپوینت تعدادصفحات : 250 ص   برای دانلود روی لینک زیر کلیک نمایید دانلود کتاب گیاه شناسی ۱ با فرمت پاورپوینت ppt شرح مختصر: امروزه سلول به عنوان واحد ساختمانی همه موجودات زنده معرفی می‌شود و درباره هر یك ... ...

تفاوت شرکت‌های چندتابعیتی و چندملیتی

در جهان کسب و کار متصل و جهانی‌شده امروز، شرکت‌ها اغلب فعالیت‌های خود را خارج از مرزهای کشور مبدأ گسترش می‌دهند. دو رویکرد رایج برای گسترش بین‌المللی شدن یک شرکت، تبدیل شدن به شرکت چندملیتی یا به دست آوردن وضعیت چندملیتی است. این دو عبارت، با اغلب به هم معنا بودن، معانی و ... ...

طراحي کارت ويزيت،طراحي،دانلود کارت ويزيت،لايه باز کارت ويزيت،نمونه کارت ويزيت،چاپ،چاپ کارت ويزيت،عکس،عکس کارت ويزيت،قيمت کارت ويزيت،کارت ويزيت پي اس دي،کارت ويزيت psd،ساخت کارت ويزيت،نرم افزار طراحي کارت ويزيت،سايز کارت ويزيت،ويزيت آماده

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما