پیوند ها
عنوان، مهمترین عامل نوشته، تبلیغاتی است. البرت لاسکر، پدر تبلیغات مدرن گفت: «عنوان 90 درصد تأثیر یک آگهی محسوب میشود.»
وقتی شما متن تبلیغات چاپی را مینویسید، معمولاً تفاوت های بزرگ در عنوان نهفته است. یک عنوان میتواند توجه 15 درصد خوانندگان را به خود جلب کند و عنوان دیگری، 25 درصد تا 30 درصد و حتی 50 درصد. به عنوانهای زیر توجه کنید:
1-نصف قیمت
2-یکی بخرید، یکی مجانی ببرید
3- 50 درصد تخفیف
مفهوم هر سهی آنها یکسان است. اما شمارهی دو نتیجهی بهتری از آن دو مورد دیگر دارد. عوامل زیادی در تأثیر عنوان شما نقش دارند:
تعداد واژهها، تعداد سطرهایی که عنوان در آنها به چاپ رسیده، اندازهی حروف و استفاده از بازی با کلمات.
یک عنوان موفق باید توجه مشتری احتمالی را جلب کند، در او علاقهای برانگیزد و درنهایت او را وادار به خرید کند.
نگارش عنوان یک علم است. به قول جان کاپلز، عنوان شما باعث موفقیت یا شکستتان میشود.
در این مقاله ما به بررسی 8 عنوانی که میتوانند به نتیجههای برتری دست یابند، اشاره میکنیم و سپس فهرستی از کلمات «معجزه آسا» را در تبلیغات ارائه میکنیم و عنوانهای طولانی و کوتاه و اینکه کدام یک مناسب تبلیغات شماست مورد بحث قرار میدهیم.
این عنوان باید یک پیام واضح، صریح و دقیق را برساند و پیام لاستیک «پیرلی» این وعده را میدهد که لاستیکها بهراستی به جاده میچسبند.
بیشتر آگهیها دارای عنوانی هستند و معمولاً در رأس آگهی در روزنامه ها و مجله ها و هفته نامه ها دیده میشوند. در بیلبوردها، عنوان تبلیغ با تصویر همراه است و آن را تقویت میکند. همچنین یک عنوان میتواند منتهی به آگهیهای رادیویی و تلویزیونی شود.
از شروع کار عصارهی پیامتان را ارائه کنید تا تماشاچیان علاقهمند شوند. در عصری که تماشاچی پیوسته کانال ها را عوض میکند، شما فقط چند دقیقه فرصت دارید تا مؤثر واقع شوید. اگر نتوانید علاقهی تماشاچی را به سرعت و با قدرت برانگیزید، بازی شما از ابتدا محکوم به باخت است.
رادیو رسانهای خودمانی و شخصی است و به شما اجازه میدهد به افراد نزدیک شوید. این رسانهای است که با تودهی مردم با روشی مستقیم و فوری در ارتباط است.
برای جلبتوجه یک عابر یا یک راننده، تنها روی یک مضمون تمرکز کنید و آن را با تمام جزئیات شرح دهید. اصل پیامتان را ارائه کنید و بقیه را فراموش کنید.
بهترین حالت آن استفاده از تنها یک کلمه و یک تصویر است. هر چقدر عنوانتان کوتاه تر باشد، احتمال خوانده شدن آن بیشتر خواهد بود. سریع و مؤثر باشید: آگهیهای طولانی و فنی مناسب بیلبورد نیستند و رانندگان عصبی آنها را نادیده میگیرند. شما زمان کوتاهی برای جلبتوجه آنان فرصت دارید.
وقتی آگهیتان را در روزنامه ها و مجله ها چاپ میکنید، شرایط کاملاً متفاوت میشوند. عنوانهای کوتاه بهتر میفروشند و معمولاً به مصرفکننده قول بهرهای را میدهند.
تبلیغات خود را متمرکز سازید. مشتریان مورد هدفتان چه کسانی هستند؟ آنان چه سایت هایی را بازدید میکنند؟ تبلیغات خود را بر اساس روز و ساعتی که به نمایش در خواهد آمد، تنظیم کنید. اگر میخواهید با جامعه با جامعهی تجاری در تماس باشید، فضای ساعت 6 تا 9 صبح را خریداری کنید. آموزش کودکان باید از ساعت 2 تا 6 بعدازظهر انجام گیرد. این ها ساعاتی هستند که هر گروهی به احتمال زیاد با سایت شما روبه رو خواهند شد.
کلوین کولیج
تبلیغات را به عنوان جان یک تجارت مطرح میکند. همچنین از نظر او تقاضای جمعی، تقریباً بطور تمام و کمال بخاطر توسعه تبلیغات به وجود آمده است.
هشت نوع تبلیغاتی به نتیجههای برتری منتهی میشوند:
اینگونه عنوانها بهترین فروش را در بر میگیرند. مردم همواره خواهان خرید محصولاتی هستند که به آسانی مورد استفاده قرار گیرد، مصرف انرژی اندکی داشته باشد و جایگاه اجتماعی آنان را تقویت کند.
مصرفکنندگان اتومبیل نمیخرند، آنان سرعت، امنیت یا جایگاه اجتماعی را میخرند. تولیدکنندگان لوازم آرایشی، کرم های حاوی آب و چربی را نمیفروشند، آنان زیبایی، وسوسه و جوانی را میفروشند و شما هرگز نباید این را فراموش کنید.
تبلیغات مؤثر بر اساس وعدهای ضمنی و جایگاهی روشن قرار میگیرد. یک بار ساموئل جانسون گفت:
«وعده، وعدهای بزرگ، روح تبلیغات است.»
کالوین کلاین، عطر نمیفروشد، وسوسه میفروشد.همواره از مضامین مثبت استفاده کنید و هرگز به خوانندگانتان این احساس را نبخشد که اشتباه میکنند. هرگز آنان را آزرده نسازید، هرگز آنان را آزرده نسازید، هرگز آنان را سرزنش نکنید. آگهیهایی که در مخاطبان ترس را خلق میکنند، معمولاً به نتیجهای نمیرسند. برای وادار کردن مردم به مسواک زدن دندانهایشان، راه های بهتری از نشان دادن تصویر دندانهایی کثیف و کرمخورده وجود دارد.
موسسهی «استارچ» اظهار داشته است که آگهیهایی با عنوان مثبت، مؤثرتر از حالات معکوس آن بوده و 50 درصد از مخاطبان به آن توجه کردهاند.
همیشه فروش محصولی که جانب خوب آن نشان داده میشود، نسبت به محصولی که جانب بد آن به نمایش در میآید، آسانتر است، به جز در آگهیهای دارو، شوینده ها، بیمه و خدمات مالی. مردم به دنبال سود هستند، نه تنبیه.
چند سال بیشتر، «ژیلت» به تبلیغ شامپویی برای موهای چرب پرداخت. نام این محصول «فقط برای موهای چرب» بود. جای تعجبی نیست که این محصول به زودی از روی قفسهی فروشگاه ها ناپدید شد. مردم مایل به خرید محصولی نبودند که آنان را به یاد مو های چربیشان میانداخت. «ژیلت» خیلی زود درس خود را آموخت و به زودی تیغ یکبار مصرف را با عنوان «خبر خوش» به بازار فرستاد.
بعضی از تبلیغات وعدهی منافع متعددی را میدهند – اغلب بیش از سه وعده – این یک اشتباه است. شما ذهن خواننده را با وعدهی منافع بسیار سرگردان میکنید. آگهیهایی که بهترین نتیجه ها را کسب میکنند، تمام انرژی خود را بر وعدهی خاصی متمرکز میسازند.
گاهی دشوار است تعیین کنیم که چه نوع تبلیغاتی توجه مصرفکننده را جلب میکند. برای مثال پوشک بچه را در نظر بگیرید. «پمپرز» در تبلیغ پوشک های یکبار مصرف خود بر عملی بودن آن تأکید میکند. این نکتهی خوبی بود، اما استقبال مصرفکنندگان متوسط بود. پس «پمپرز» بر این نکته تمرکز کرد که این پوشک کودک شما را خشک و خوشحال نگه میدارد و میزان فروش بالا رفت. روسر ریورز، ادعا میکرد که یک آگهی خوب تنها از یک دستور فروش منحصربهفرد تبعیت خواهد کرد. «هر تبلیغاتی باید به هر خوانندهای بگوید، «این محصول را بخر و از این امتیاز استفاده کن.» این باید پیشنهادی باشد که رقبا نمیتوانند یا نمیخواهند به مصرفکننده ارائه کنند.»
همواره مطمئن شوید که وعده هایتان باورکردنیاند و مبالغه نمیکنید.
اگر رضایت مشتری از مصرف محصولتان کمتر از میزان انتظارش باشد، آنان احتمالاً این محصول این محصول را دوباره نمیخرند.
«پیرادیجی» دست به تبلیغات بسیار وسیعی زد که به سرعت 860.000 مشتری را به خود جلب کرد. اما یک مسئله وجود داشت: بهترین تکنولوژی توسط «آمریکا آنلاین» ارائه میشد که در آن زمان 181.000 مشتری داشت. طی چهار سال، همه چیز عوض شد. «پیرادیجی» برای نجات زندگیاش میجنگید و «آمریکا آنلاین» 8 میلیون کاربر داشت.
چیزی که در تبلیغات میگوید مهمتر از نحوه بیان
دیوید آگیلوی
چنین عنوانهایی به نتیجههای عالی دست مییابند. مردم شیفتهی تبلیغاتی هستند که به آنان انجام کاری را آموزش میدهند.
مردم خواندن پیام هایی را که حاوی اطلاعات مفیدند، ترجیح میدهند. دیوید الیگوی افسانهای گفت که پیام های عملی معمولاً 70 در صد بیش از آگهیهایی که فاقد آنها هستند، خواننده دارند.
پژوهش موسسهی براک / البرت/ بکر، نشان میدهد که مردم وقتی حق انتخاب در خواندن انواع مختلف پیام ها را دارند، آنهایی را که دارای اطلاعات مفیدند، ترجیح میدهند.
وقتی کمپانی «شل» شروع به دادن اطلاعات مفیدی به مصرفکنندگان کرد، (چطور در مصرف گاز صرفه جویی کنید، چگونه از اتومبیلتان خوب مراقبت کنید، چگونه لاستیکهای اتومبیلتان را محافظت کنید. غیره)، با موفقیت چشمگیری روبه رو شد. در سه سال نخست، 600 میلیون جزوه توزیع شد و شهرت کمپانی افزایش یافت.
عنوانهایی که کنجکاوی را بر میانگیزند، نتیجههایی بالاتر از متوسط کسب میکنند.
خلاقیت بدون استراتژی را هنر مینامند. خلاقیت با استراتژی را تبلیغات گویند.
جف آی ریچاردز
اینگونه عنوانها نیز بسیار مؤثرند. مردم به جانب آنها جلب شده و معمولاً به هر پدیدهی غیرمعمول علاقهمندند.
مردم با پدیده های تازه احساس سرزندگی میکنند و این تأثیری فوری و وسوسه کننده دارد. این شیفتگی ناشی از عقیدهای نادرست، اما بسیار ریشهدار است که هر چیز تازهای بهتر از کهنه است.
هرساله، بازاریابان بیش از 10.000 نوع غذایی جدید و اقلام غیر خوراکی، با هزینهی 15 تا 20 میلیون دلار معرفی میکنند. جای تعجب نیست که کاترین نیوتن، رئیس روابط عمومی «جنرال میلز» گفته است: «ما همواره در جستوجوی محصولات تازه و ترکیبات تازهایم.»
پودر شویندهی «تاید» از زمان معرفی اش، 55 مرتبه تغییر کرده است.
گفته شده که کمپانی «پراکتور و گمبل» برای پیشرفت محصولش دست به آزمایش های متعددی میزند. برای مثال برای آزمایش «تاید سفید کننده» 30.000 جفت جوراب با آن شسته شده است.
پژوهشگر رفتاری، دانیل برلین گفت که انسان انگیزه های تازه را بر انگیزه های آشنا ترجیح میدهد.
در صنعت شامپوسازی، 90 درصد مصرفکنندگان هر سال یک نوع شامپو را آزمایش میکنند. دورهی عمر یک عطر 18 ماه است.
روش های تازهای برای استفاده از محصولتان بیابید، تا میزان فروش را بالا ببرید. فروش جوش شیرین «آرم اند همبر» در یک دهه، از 15.6 میلیون به 150 میلیون دلار افزایش یافت. این کمپانی چنین ترقی غیر معمولی را مدیون آن است که اعلام کرده از جوش شیرین برای رفع بوی بد یخچال ها استفاده کنید. تعداد زنان خانه داری که در فوریهی سال 1972 این محصول را خریداری کردند، از 1% به 57 درصد این محصول را به عنوان خمیردندان و دفعکنندهی بوی بد سگ توصیه کرد.
بری مثال، غلات صبحانه «چن یروس» را در نظر بگیرید. معاون مدیرعامل این کمپانی میگوید: این نام تجاری از سال ها پیش بر سر زبانها بوده است، اما امروزه سهم بازار خود را توسعه بخشیده است، چگونه؟ با فشردن دگمهی داغ تغذیهی امروز – استفاده از جوی دو سر «چی پرسوس» که همیشه از این ماده استفاده کرده است، اما برای مصرفکننده، این اطلاعات جدید است- اطلاعات جدید و مربوط.
نخست، از دستمال «کلینکس» برای پاک کردن مواد آرایشی استفاده میشد. وقتی کمپانی دریافت که مردم ترجیح میدهند از این محصول برای پاک کردن بینی شان استفاده کنند، آگهیهای پاک کننده آرایش را کنار گذاشت و «کلینکس» نخستین نام تجاری در بازار دستمال های کاغذی شد.
اگر میخواهید فروش یک محصول هیجان انگیز را افزایش دهید، سعی کنید راهی برای تجدید فرمول آن پیدا کنید. سازمان اطلاعات بازاریابی کنید راهی برای تجدید فرمول آن پیدا کنید. سازمان اطلاعات بازاریابی میگوید که 77 درصد محصولات جدیدی که در سال 1995، روی قفسهی سوپر مارکت ها و داروخانه ها ظاهر شده اند، قالب، فرمول و یا نوع بسته بندی جدیدی را اختیار کردهاند.
برای معرفی یک صابون جدید بهطور متوسط 100 میلیون دلار هزینه مورد نیاز است. یک سیگار جدید به سه برابر هزینهی فوق نیاز دارد. از 100 نوع محصول بازار 90 درصد آنها موفق نمیشوند و فقط 1 محصول از هر 100 محصول موفق میشود. در بخش دارویی، این میزان به نسبت 1 در 1000 است. نمونه هایی از عدم موفقیت، پیتزای سبک «هات پیتزا»، کوکاکولای جدید، «پپسی کریستال» و سیگار بدون دود «پری می یر» میباشند.
براساس نظریه های کوین کلنسی و رابرت شالمن، محصولات جدید به پنج دلیل موفق نمیشوند. نخست، به دلیل عدم هدف گیری روشن و راهکار موضع گیری مناسب. از هر سه محصول، یکی از آنها در این تله میافتد. دوم، عدم رضایت مصرفکننده از محصول یا خدمات و یا نارسایی در ارضای انتظارات مصرفکننده و مقابله با رقبا. سوم، ناکافی بودن اطلاعات در مورد محصول تازه که ناشی از تبلیغات ضعیف است (20 درصد چنین شکست هایی). دلایل چهارم و پنجم ناکافی بودن توزیع و ارتقای محصول است (10 درصد).
روش اعلام یک محصول یا خدمات جدید
بسیار چیزهای کوچک که به واسطه تبلیغات صحیح، بزرگ شدند.
مارک توئین
اینگونه عناوین نتیجههایی بالاتر از متوسط کسب میکنند. کلودهاپکینز، پدر تبلیغات میگوید: «یک عنوان به قصد درود گفتن به مشتریانی است که شما دوست دارید به چنگ آورید. درست مثل پادویی که در هتل خدمت میکند و مستر جونز را خبر میکند که کسی به او زنگ زده است.»
شما مجبورید بیرون بروید و مشتریانتان را در جنگل تبلیغات امروزی به چنگ بیاورید. اِستن رَپ و تام کالینز، میگویند: «ناکامی در تجسم مشتریانی که قصد دارید به چنگ آورید و استفاده از امتیاز هایی که پیشنهاد میکنید مشتری با ورق زدن آنها را میبیند، بزرگترین و بی ثمرترین اشتباه در تبلیغات چاپی امروز است.»
همچنین ثابت شده است تبلیغاتی که گروه خاصی را هدف قرار میدهند بیشتر از آنهایی که تودهی مردم را در نظر میگیرند، مؤثرند.
بهتر است مخاطبان خود را به وضوح برگزینید. از کلماتی مانند «ریزش مو» در عنوان خود استفاده کنید، تا توجه مردانی را که در حال طاس شدن هستند، به خود جلب کنید.
کیت کیمبال میگوید: «یک تبلیغات خوب، وعدهای باور کردنی به مخاطبان مناسب است». به همین دلیل کمپانی های معتبر ترجیح میدهند که پیام خود را به گروه محدودی از بازار اختصاص دهند.
کمپانی اتومبیل «جی اِم» تبلیغات بزرگی در سال 2003 به راه انداخت که مخاطبان آن قصد خرید اتومبیلی از جی اِم را نداشتند. این آگهی به پیشرفت هایی اشاره میکرد که در چهار سال گذشته در وسایل نقلیهی این شرکت اتفاق افتاده بود.
چنین عناوینی معمولاً نتیجهی بهتر از متوسط دارند. مطمئن شوید که در دو طرف گواهی شاهد، علامت نقل قول بگذارید و از زبان محاورهای استفاده کنید.
تبلیغات هنر متقاعد کردن مردم برای خرج کردن پول هایشان برای چیزی که نیازی به آنها ندارند.
ویل راجرز
این یکی از بهترین روش هایی است که مصرفکننده را به خود جذب میکند؛ کسانی که همواره میخواهند صرفه جویی کنند. قیمت همیشه کلیدی به بازار خوب است.
مطمئن شوید که در اعلام تخفیفتان ارقام درست را مینویسید. فهرست وزن، درصد، دوام، پول صرفه جویی شده، ارقام و تاریخ خاص را تهیه کنید، با این عمل اعتبار بیشتری کسب میکنید.
کلماتی که مؤثرند |
|
خوب |
بهتر |
برنج قد بلند فوری |
برنج قد بلند 5 دقیقهای |
چند قاشق اضافه کنید |
سه قاشق مرباخوری اضافه کنید |
همراه با تصویر |
با 42 تصویر |
حاوی مقدار زیادی مغز آجیل |
حاوی 64 مغز مختلف |
ویلیام استرانک و، ای.بی.وایت گفتهاند:
«مطمئنترین روش برانگیختن و نگه داشتن توجه خواننده، نگارش نوشتهای تعریف شده، محکم و حاوی جزئیات است.»
پرسش ها و جملات نا تمام معمولاً بسیار مؤثرند.
در هر حال، در این جا خطری وجود دارد. شما تلاش میکنید که با پرسشی خوانندگان را در دام بیفکنید. تنها جلبتوجه آنان کافی نیست. باید مضمونی را انتقال دهید یا خواننده را برای وعدهای آماده کنید، مثل یک جایزه، یا چیزی تازه. شما باید خواننده را هر چه بیشتر پذیرا سازید. مخاطب باید رابطهای میان عنوان و نوشته ایجاد کند. اگر این رابطه ایجاد نشود، محکوم به شکستید.
معمولاً متخصصان توصیه میکنند که از نثر پیچیده و واژههایی که داری مفاهیم دوگانهاند، بر حذر باشید. پی یر مارتینیو از شیکاگو تریبون، نوشته است:
«خوانندگانی که در کنار فیلم های سبک، کتاب های کمدی و صفحات ورزشی بزرگ شده اند، قدرت انطباق با نوشته های حرفه ای را ندارند.»
وقتی از جیمز کلاول، نویسنده ی معروف رمز موفقیتش را پرسیدند، گفت: «قرار دادن عمل پیش از بازی کلمات.»
دلیل خوبی وجود دارد کمه باور کنیم معمولاً این قانون مؤثر است، اما کمپانی «رولن» نشان داده است که بازی با کلمه ها مؤثر واقع میشوند.
در تبلیغات، نه تنها باید توجه زیادی به آنچه که میگویید، بکنید، بلکه چگونگی بیان آنان نیز اهمیت دارد. برخی از واژهها در فروش محصول بسیار مؤثرند. آن عبارتاند از:
1-کلماتی که کنجکاوی را بر میانگیزند.
معمای معجزهی جادویی، اسرارآمیز، رمز و راز، شگفتانگیز، حقیقت، تجربهی واقعی زندگی، اعتماد به نفس، اعتراف، مسحورکننده.
2-کلماتی با مفهوم ضمنی عشق
شب، عشق، قلب، میل، عزیز، گل، بوسه، رؤیا، وسوسه.
3- کلماتی که میل به حفاظت و حمایت را بر میانگیزند.
جوانتر شدن، زندگی، مرگ، ترس، جنگ، ماجرا، خیانت، پیشرفت، آزادی، جوانی، زیبایی، امنیت.
4- کلماتی که در لحظه های کلیدی زندگی نفوذ میکنند.
کودک، نوزاد، نامزد، نامزدی، زنانه، همسر، شوهر، دوست، پدر، مادر، مردم.
5- کلمه هایی که پاسخگوی خواستهای هستند.
شادی، شانس خوب، تازه، خاص، جذاب، اختراع، راحت، سرگرم کننده، آسان.
6- کلماتی که میل به برتری را برمیانگیزند.
پول، طلا، دلار، ثروت، موفقیت، قدرت، پیشرفت، افتخار، میلیونر.
7- کلماتی که توصیه های عملی را ارائه میکنند.
چرا، چطور، این جا، وسیله، شالوده، صحنه، ابداع، عامل، درس، عقیده، دلیل، روش، کیفیت، کلید، راهکار.
8- کلماتی که مبین تازگیاند.
تازه، کشف، امروز، آخرین، اهمیت، فوری، به زودی، پیشرفت، بازگشت به مدرسه.
نتیجهگیری!
در تبعیت از روشی مدرن نادرست، برخی از نویسندگان تبلیغات از عنوان استفاده نمیکنند و با این کار قادر به درک این مطلب مهم نیستند که خوانندگان توسط آگهیهای یک روزنامهی رایج بمباران میشوند. مصرفکنندگان بر اساس عنوانها، تصمیم به خواندن آگهی میگیرند. اگر شما از عنوان استفاده نکنید، احتمال اندکی وجود دارد که آگهیتان خوانده شود. یکبار یک مجمع تبلیغاتی گفت: «یک عنوان مهمترین عامل یک نوشتهی تبلیغاتی است.» پژوهش دیگری نیز اعلام کرده است: «خواندن عنوان موجب میشود که خواندن متن تبلیغاتی شش تا هفت برابر افزایش یابد.»
کارت ويزيت نيمه شعبان،کارت ويزيت نيک پرينت،کارت ويزيت نينجا،کارت ويزيت وانت بار،کارت ويزيت واقعيت افزوده،کارت ويزيت وانت،کارت ويزيت وانت تلفني،کارت ويزيت واردات و صادرات،کارت ويزيت وانت بار لايه باز،کارت ويزيت وانت بار رايگان،کارت ويزيت واليبال،کارت ويزيت وانت بار تلفني،کارت ويزيت وانت بار کرايه،کارت ويزيت وب سايت،کارت ويزيت وب،کارت ويزيت وب مستر،کارت ويزيت وب تو پوينت،کارت ويزيت ارايشي بهداشتي،کارت ويزيت طراحي وب سايت
برچسب های مهم
دانلود فایلهای بسته آمادهچاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...
دانلود فایلهای بسته آمادهچاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه ... ...
دانلود فایلهای بسته آمادهچاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه ... ...
دانلود فایلهای بسته آمادهچاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه ... ...
مجموعه 2 عددی طرح معرق خانه شامل 2 طرح معرق خانه: 1.طرح معرق خانه ویلا سلطنتی 2.طرح معرق خانه گوتیک دارای راهنمای اسمبل قطعات ابتدا نقشه ها را چاپ کرده و سپس به روی تخته انتقال داده و برش زده و با توجه به شماره گذاری قطعات و همچنین شکل کامل شده آن ، آنها را به هم ... ...
دانلود فایلهای بسته آمادهچاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه ... ...
عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول) همراه با پاسخ شامل: 9 جلسه تعداد صفحات: 11 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 19 به بالا فرمت: pdf ... ...
کتاب صوتی کتاب_واپسین_گفتار ( یا عالم اوراسینا) ازاسپالدینگ_نویسنده_کتاب_معبدسکوت ... ...
عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث اسلام، مردم و ولایت از دیدگاه امام خمینی همراه با پاسخ شامل: 3 جلسه تعداد صفحات: 3 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 20 فرمت: ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت اثرات روانی خنده درمانی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 20پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهخنده درمانی چیستاهمیت لبخندآثار مثبت خندیدنفواید جسمانی خنده و... ... ...
پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 68 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم مزایای استفاده از ... ...
سکس آنان كه با سكس مخالف هستند زودتر به انزال میرسند، زیرا ذهن منقبض آنان عجله دارد تا از شر آن خلاص شود. پژوهشهای معاصر چیزهای بسیار تعجبآوری را میگویند، حقایق شگفتآور. برای نخستین بار، مسترز و جانسون Masters and Johnson در مورد آمیزش عمیق جنسی مطالعه علمی انجام ... ...
دانلود فایلهای بسته آمادهچاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه ... ...
دانلود آزمون هوش وکسلر کودکان| راهنمای اجرا، نمره گذاری و تفسیر و نکات + نمونه جرا شده و فرم های پرسشنامه مجموعه فایل pdf-word-ppt مجموعه فایلهای کاربردی در زمینه آزمون هوش وکسلر کودکان برای شما کاربر گرامی گردآوری شده است. این مجموعه شامل 14 فایل مختلف با فرمت های ppt , ... ...
تعداد صفحات: 11 نوع فایل: WORD + فایل هدیه: نمونه مصاحبه تشخیصی افسردگی و اعتیاد (8صفحه) فهرست مطالب: شرح حال (مشخصات، علت ارجاع، شکایت عمده، مشکلات موجود و ...) معاینه وضعیت روانی تشخیص مصاحبه بخشی از متن فایل: م: خوابت چطوره؟ ب: زیاد خوب نیست، اگار ... ...
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهکیست تخمدان هموراژیک چیستانواع کیست هموراژیککیستهای فولیکولارکیستهای لوتئالعلائم کیست هموراژیک علت کیست هموراژیک عوارض کیست ... ...
دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...
عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت بازسازی ویرانه ها درس 22 مطالعات اجتماعی پایه پنجم فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 19 پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...
این فایل پاسخ تمامی سوالات مبحث ازدواج آری یا خیر؟ (آنچه قبل از ازدواج باید بدانیم - بخش دوم) می باشد. تعداد جلسات : 4 فایل منطبق با اخرین تغییرات سوالات می باشد و با استفاده از آن نمره 20 را در همه جلسات این آزمون کسب خواهید کرد . ... ...
عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26 پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی فونت ... ...
دانلود نظریه زبانها و اتوماتا و حل المسائل | ویرایش پنجم (انگلیسی) + جزوات فارسی مختلف و نمونه سوال با جواب (پیام نور) فایل فشرده دانلودی شامل 3 بخش است: 1. متن کتاب و حل المسائل نظریه زبانها و اتوماتا (ماشینها) - پیتر لینز به زبان اصلی کتاب انگلیسی: 427 صفحه حل المسائل ... ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 12 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 18 تعیین نوع کسب و کار کسب و کاربه تمامی فعالیت های تولیدی، خدماتی، خرید و فروش کالا ها با هدف سودآوری، کسب و کار گویند. فروش و انتقال کالا ها و ... ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها: 43 اسلاید تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .pptx (قابل ويرايش و آماده پرينت) تعداد اسلاید : 85 اسلاید بسمالله الرحمن الرحيم اشنایی با مهندسي خلاقيت TRIZ دانش خلاقيت شناسي و:TRIZ دانش پيشگام عصر خلاقيت ونوآوري دنياي امروز : عصر خلاقيت و ... ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 27 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: پودمان کار با چوب آموزش و کاربرد مهارتهایی مانند اجرای کارهای گروهی، تفکر انتقادی، پرسش گری و ...؛آشنایی با برخی از مفاهیم صنایع چوب (فراورده های صنایع ... ...
جزوه معتبر درس الاستیسیته آماده برای دانلود مشخصات دانشگاه: صنعتی شریف استاد: دکتر محسن اصغری تعداد صفحات: 90 فرمت: پی دی اف PDF کیفیت: خوب حجم: 20.6 مگابایت نوع جزوه (تایپی یا دست نویس): دست نویس ... ...
جزوه کاربرد کامپیوتر در معادن آماده برای دانلود مشخصات دانشگاه: صنعتی اراک استاد: دکتر هادی فتاحی تعداد صفحات: 802 فرمت: پی دی اف PDF کیفیت: عالی حجم: 31.9 مگابایت نوع جزوه (تایپی یا دست نویس): تایپی ... ...
طرح جامع شهر رشت شامل یک فایل اتوکد لایه باز متشکل از بیش از ۱۰ نقشه کامل بوده و به صورت کامل کلیه اماکن و راههای شهر رشت را شامل می شود. طرح تفصیلی چیست؟ طرح تفصیلی طرحی است که بر اساس معیارها و ضوابط کلی طرح جامع، نحوه استفاده از زمین های شهری را در سطح محلات مختلف ... ...
عنوان پاورپوینت: پاورپوینت شاد زیستن درس تفکر و سبک زندگی پایه هفتم فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 18 پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس فونت ... ...
این فایل شامل پاسخ برخی تستهای فصل یک راهنمای معلم کتاب شیمی دوازدهم میباشد . شماره تست هایی که پاسخ داده شده است 12-13-14-15-17-18-19-22-27-28-31-32-40-33-36-37-41 کتاب راهنمای معلم شیمی دوازدهم یکی از منابع آزمون دبیری شیمی آموزش و پرورش است این فایل به صورت دست نویس ... ...