ویزیت شاپ

کارت ویزیت لایه باز، ست اداری، تراکت، کاتالوگ، بروشور، بنر، لوگو و ..

چگونه بفهمیم یک تبلیغات واقعی است و حقیقت دارد؟


به گزارش آلامتو و به نقل از بیزینس ترند؛ تبلیغات پیرامون ما را فرا گرفته است؛ اما با یک لحظه تأمل باید از خودتان بپرسید که این پدیده اصلاً چگونه وجود دارد. در موردش فکر کنید: هرکسی می‌داند که حرف زدن آسان‌تر از عمل کردن است. پس چرا ما به شرکتی که تلاش می‌کند چیزی به ما بفروشد باور داریم؟ اما چنانچه نظرمان در مورد خریدن محصولی، به‌رغم تبلیغ آن روی یک بیلبورد غول‌پیکر یا در یک پیام بازرگانی تلویزیونی عوض نشود، پس چرا بسیاری از شرکت‌های به‌دردبخور و موفق خودشان را برای تبلیغ کردن به‌زحمت می‌اندازند؟

اقتصاددانان ده‌ها سال است که در مورد این مسئله بغرنج تأمل کرده‌اند. پاسخ سنتی که در دهه 80 میلادی از سوی اقتصاددانان مطرح شد با این فکر شروع می‌شود که تبلیغات به‌هیچ‌وجه ارزان نیست. چه یک آگهی تمام صفحه در یک مجله باشد، یا یک قسمت برنامه 10 ثانیه‌ای در رادیوی محلی و یا یک شبکه آگهی توجه‌برانگیز در زمان مسابقات سوپر بول، تبلیغ برای آگهی‌دهنده هزینه‌ای به همراه دارد؛ و در بسیاری از موارد این هزینه به‌تنهایی به آن آگهی اعتبار می‌بخشد – به‌قدری زیاد که محتوای واقعی آن آگهی چیزی فرعی محسوب می‌شود. نشانه واقعی کیفیت یک محصول در میزان پولی است که در آگهی آن خرج شده است.

پیام ضمنی همیشه این است: «اگر می‌خواهم میلیون‌ها دلار برای یک آگهی خرج کنم باید این معنی را بدهد که من خوب هستم» این را پدرو گاردت استاد بازاریابی در مدرسه عالی کسب‌وکار استنفورد می‌گوید. چرا؟ چون در غیر این صورت مشتریانی که آگهی را می‌بینند در مورد آن محصول تحقیق خواهند کرد و می‌فهمند که نمی‌تواند انتظارات عموم را برآورده کند و تصمیم می‌گیرند که آن را نخرند – درحالی‌که این امر سرمایه گذاری برای تبلیغ را به اسراف هنگفت پول تبدیل می‌کند.

طبق این نظریه، مصرف‌کنندگان این را می‌فهمند که چرا یک آگهی، حتی خالی از ادعاهایی است که می‌تواند به آن جامعه عمل بپوشاند است. در حقیقت این توضیح برای تبلیغات، جهت نشان دادن تمایل شرکت‌ها به خرج کردن پول‌های خود برای حمایت از اعتقادهایشان است. تبلیغاتچی‌ها به‌خوبی این حجم پول را می‌سوزانند تا مردم شاهد این منظره‌های گران‌قیمت باشند.

پول‌سوزی

اما «پول‌سوزی» چنانکه اقتصاددانان این مدل را علامت‌دهنده پرهزینه تبلیغات می‌خوانند تنها شیوه توضیح دادن موجودیت تبلیغات یا اشتیاق مشتریان به باور کردن آن نیست. گاهی اوقات تبلیغات به دلیل محتوایشان و نه به خاطر هزینه‌شان از نفوذ بالایی برخوردار هستند. تبلیغات همیشه هزینه بالایی می‌برد و گاهی اوقات کم‌هزینه است، اما ازآنجایی‌که آگهی‌ای که مدعی کیفیت بالاست به‌اندازه آگهی که مدعی کیفیت پایین است هزینه می‌برد هر دو آگهی به‌عنوان «حرف ارزان» در زبان ویژه اقتصاد محسوب می‌شوند یعنی: پیامی که محتوایش هیچ ارتباطی با هزینه‌اش ندارد.

برخلاف حدس ما زمان‌هایی وجود دارد که حتی می‌توان «حرف بی‌ارزش» را باور کرد. دو اقتصاددان به نام‌های کایل بگ‌ول و گری رامی در مقاله‌ای در سال 1993 مشاهده کردند که شرکت‌ها اغلب دلیلی برای گفتن حقیقت دارند. «آن‌ها تشخیص دادند که منافع شرکت و منافع مصرف‌کنندگان همیشه مخالف هم نیست». گاردت در این مورد توضیح داد: گاهی اوقات بازار صرفاً ترجیحات مصرف‌کنندگان و اولویت‌های شرکت‌ها را هماهنگ می‌کند.

مسئله خانه

به هنگام پیدا کردن خانه این مسئله بیشتر در کانون توجه قرار می‌گیرد. فرض کنید فروشنده‌ای می‌گوید فلان خانه چهار اتاق خواب دارد درصورتی‌که تنها دو اتاق دارد. خریداران بالقوه یک خانه چهار خوابه، بعد از مشاهده خانه، ناامیدانه پای خود را از خانه‌ای که ورود به آن برای عموم آزاد است کنار می‌کشند. اگر از منظر فروشنده نگاه کنیم اوضاع بدتر نیز است زیرا او هرگز به مشتریانی در آن بازار برای یک خانه دو خوابه محقر دست نخواهد یافت. گاردت می‌گوید: «پس من با این کار به دو شیوه به خودم آسیب می‌رسانم: هم مشتریانی را که خانه‌ام را ترجیح می‌دهند فرستادم بروند و هم کسانی را جذب کردم که با وارسی خانه از آن خوششان نمی‌آید.» در این سناریوی آرمانی بازار خودش را به‌خوبی سامان می‌دهد. ازآنجایی‌که خریداران و فروشندگان یکدیگر را می‌خواهند هیچ انگیزه‌ای برای دروغ گفتن وجود ندارد.

اما وقتی‌که منافع آگهی‌دهنده و مصرف‌کننده با یکدیگر کاملاً همسو نباشد چه اتفاقی می‌افتد؟ درصورتی‌که منافع مصرف‌کننده و آگهی‌دهنده تنها تااندازه‌ای سازگار باشند آیا تبلیغات همچنان می‌تواند باورپذیر باشد و منافعی هم برای شرکت و هم برای مصرف‌کنندگان در بر داشته باشد؟ گاردت که می‌خواست پاسخی برای این سؤال بیابد مدلی اقتصادی تدوین کرد که به کیفیت محصول بپردازد نه صرفاً تلقی آن با صفات بالا یا پایین (چنانکه بگ‌ول و رامیدر تحلیل اصلی خودشان را انجام داده‌اند) بلکه به‌عنوان یک متغیر پیوسته: یک جهان واقع‌گرایانه‌تر با گونه‌های متعدد شرکت‌ها. حس شهودی گاردت به او گفت که شرکت‌ها در این دنیای آشفته‌تر، برای عدم صداقت تااندازه‌ای انگیزه خواهند داشت؛ اما تبلیغات در این حالت هم همچنان کار خواهد کرد. هرچند تا زمانی که او این مدل را از رهگذر قابلیت‌های آن ارائه کرد نفهمید شرکت‌ها به کدام شیوه برگ‌های خود را بازی می‌کنند. آیا بیشتر آن‌ها در مورد کیفیت محصولاتشان اغراق خواهند کرد، آیا قیمتشان را دست‌کم می‌گیرند یا چه؟

چیزی که او یافت هم دلگرم‌کننده است و هم ناراحت‌کننده، زیرا اگرچه در آنجا سطح بالایی از درستکاری باقی می‌ماند اما بعضی از کمپانی‌ها انگیزه دروغ‌گویی دارند و این امر می‌تواند گفتن حقیقت به مصرف‌کنندگان را برای فروشندگان درستکار در میان دروغ‌گویان دشوار سازد.

کمپانی‌ها چه زمانی دروغ می‌گویند و چه زمانی راست می‌گویند

گاردت می‌گوید: «من فهمیدم که بعضی از کمپانی‌هایی که کیفیت بسیار پایینی دارند خواهند گفت بهتر از چیزی که هستند، هستند و اگر در مورد کیفیتشان اغراق نمی‌کردند نمی‌توانستند در کسب‌وکار خود بمانند.» برای نمونه یک شرکت با محصولاتی که رتبه 1 یا 2 را روی مقیاس از 1 تا 10 خواهد داشت هر دلیلی دارد تا در آگهی‌ها ادعا کند که محصولاتش درجه 3 یا 4 هستند، ازآنجاکه مشتریانی را جذب خواهد کرد که خواهان کیفیت مطلوب‌اند، بدون آنکه خریداران حساس به قیمت را فراری دهند. او می‌گوید: «اگر مردم از کیفیت حقیقی این فروشندگان باخبر بودند حتی داخل فروشگاه هم نمی‌شدند.» یک‌بار که مشتریان وسوسه شوند و به داخل مغازه بروند، بسیاری از آن‌ها به کیفیت پایین محصول پی می‌برند و خود را کنار می‌کشند – اما باز فضای مانور کافی برای آن محصولات بنجل وجود دارد که باعث شود فروشنده به همان فرمول پایبند بماند.

در مقابل، کمپانی‌هایی که گران‌ترین محصولات را دارند به‌سادگی حقیقت را خواهند گفت. به گفته گاردت: «آن‌ها هیچ دلیلی ندارند که بگویند قیمتی پایین‌تر از آنچه هستند دارند» ازآنجایی‌که انجام این کار موجب روی‌گردانی مشتریان از جستجوی بالاترین کیفیت خواهد شد. مدل گاردت پیش‌بینی می‌کند که حتی شرکت‌هایی که اجناسی باکیفیت و قیمت متوسط ارائه می‌دهند تمایل دارند که خود را به‌درستی عرضه کنند. مشکل اینجا است که مشتریان نمی‌توانند بگویند که آیا دارند جنس درجه 4 می‌خرند یا درجه 1؟ گاردت توضیح می‌دهد «کمپانی‌های دارای کیفیت متوسط خواهند گفت “ارزش برای پول” و آن‌هایی که کیفیت پایینی دارند نیز خواهند گفت “ارزش برای پول”؛ بنابراین حتی وقتی‌که اکثریت فروشندگان صادق باشند چند سیب فاسد باقی سیب‌های سالم را خراب می‌کند. مصرف‌کنندگان همیشه وقتی‌که آگهی‌دهندگان خودشان را بد عرضه کنند به‌مراتب بدتر می‌شوند.

آیا صداقت لازم است؟

به همین دلیل گاردت می‌گوید که وجود مقداری از صداقت در قوانین تبلیغاتی برای حفاظت از مصرف‌کنندگان لازم است، به‌ویژه زمانی که خسارات ناشی از آن دروغ، بزرگ باشد. برای مثال کمیسیون فدرال مبادله کالا کاملاً محق است در مسائلی که با جان انسان سروکار دارد جلوی تقلب را بگیرد؛ اما گاهی اوقات چیزی که برای مصرف‌کننده خوب است الزاماً برای کمپانی‌ها خوب نیست (و البته کسانی که به‌عنوان کارفرما ارائه‌کننده ارزش اجتماعی هستند) بنابراین تنظیم‌کنندگان قوانین باید نیازهای هر دو گروه را سبک و سنگین کنند. به گفته گاردت درواقع ما به‌عنوان یک جامعه «چه‌بسا دوست داشته باشیم که اجازه کمی تحریف را بدهیم زیرا در این صورت منافع این شرکت‌ها می‌تواند بسیار بیشتر از خساراتی که مصرف‌کنندگان دچار می‌شوند، باشد.»

گذشته از این، یعنی شیوه‌ای که مدل گاردت تا آخر ادامه می‌دهد، مصرف‌کنندگان واقعاً فریب نخوردند. به گفته گاردت: هنگامی‌که مشتریان یک آگهی ارزش برابر پول را می‌بینند متوجه این ریسک می‌شوند که چه‌بسا به آن فروشگاه بروند و از محصول تبلیغ‌شده خوششان نیاید؛ اما حضور فروشندگان صادق پذیرفتن این ریسک را ارزشمند می‌کند. مصرف‌کنندگان تشخیص می‌دهند که برای تصاویر تبلیغ‌شده مربوط به آن خانه این احتمال وجود دارد که مبتنی بر واقعیت نباشد؛ اما شانسی هم وجود دارد که خریدار بالقوه آن خانه را ببیند و اطمینان حاصل کنند. به‌عبارت‌دیگر «درواقع هیچ مصرف‌کننده‌ای شگفت‌زده نمی‌شود، آن‌ها فقط مأیوس می‌شوند. این‌طور نیست که بگویند «اوه خدای من! چطور ممکن است؟»

چه شیوه‌ای؟

شاید درس اصلی برای مصرف‌کنندگان غنیمت شمردن شیوه‌های کم‌هزینه برای جمع‌آوری اطلاعات محصولات باشد. «متأسفانه بنگاه‌های تجاری تمایل دارند تصویر ناصحیحی از خود نشان بدهند، بنابراین برای مصرف‌کنندگان مهم است که برای اخذ تصمیمی آگاهانه واقعاً از فناوری اطلاعات، رتبه‌گذاری‌ها و مواردی از این قبیل استفاده کنند.»

آگهی‌دهندگان به سهم خودشان می‌توانند در مورد آگهی‌ها به‌عنوان چیزی بیش از یک روش برای بالا بردن میزان فروش فکر کنند: آگهی‌ها شیوه‌ای برای یادگیری در مورد مصرف‌کنندگان نیز هستند، درست همان‌طور که مصرف‌کنندگان در مورد شرکت می‌آموزند. گاردت توضیح می‌دهد «هنگامی‌که شما در حال جایگاه‌یابی محصول یا شرکت خودتان هستید، دشوار است بدانید مشتریانتان دقیقاً چه چیزی می‌خواهند.» اما با پخش آگهی‌ها از مصرف‌کنندگان می‌خواهید بر مبنای چیزی که به دنبالش هستند خودشان انتخاب کنند، چه این کار پاسخگو باشد چه نباشد «با انجام این کار شما شانس دریافت بازخورد با کیفیت بالا را از افرادی دارید که دست‌کم علاقه ابتدایی به شما نشان داده‌اند.»

 

نمونه کارت ويزيت شرکت نفت،کارت ويزيت نقاشي ساختمان،کارت ويزيت نقش الماس،کارت ويزيت نقاشي،کارت ويزيت نقشه برداري،کارت ويزيت نقره فروشي،کارت ويزيت نقاشي اتو مبيل،کارت ويزيت نقاش،کارت ويزيت نقره اي،کارت ويزيت نقشه بردار،کارت ويزيت نقاش ساختمان،کارت ويزيت ونک،نکات کارت ويزيت،نکاتي کارت ويزيت،چاپ کارت ويزيت ونک،کارت ويزيت رنگي،کارت ويزيت رنگ فروشي

  انتشار : ۷ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1463

برچسب های مهم

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما ویژه دهه کرامت سال 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

مجموعه 2 عددی طرح معرق خانه

مجموعه 2 عددی طرح معرق خانه

مجموعه 2 عددی طرح معرق خانه شامل 2 طرح معرق خانه: 1.طرح معرق خانه ویلا سلطنتی 2.طرح معرق خانه گوتیک   دارای راهنمای اسمبل قطعات ابتدا نقشه ها را چاپ کرده و سپس به روی تخته انتقال داده و برش زده و با توجه به شماره گذاری قطعات و همچنین شکل کامل شده آن ، آنها را به هم ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم  اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول) همراه با پاسخ شامل: 9 جلسه تعداد صفحات: 11 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 19 به بالا   فرمت: pdf ... ...

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

کتاب صوتی  کتاب_واپسین_گفتار ( یا عالم اوراسینا) ازاسپالدینگ_نویسنده_کتاب_معبدسکوت ... ...

سوالات نهاد مبحث اسلام، مردم و ولایت از دیدگاه امام خمینی

سوالات نهاد مبحث اسلام، مردم و ولایت از دیدگاه امام خمینی

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث اسلام، مردم و ولایت از دیدگاه امام خمینی همراه با پاسخ شامل: 3 جلسه تعداد صفحات: 3 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 20   فرمت: ... ...

پاورپوینت اثرات روانی خنده درمانی

پاورپوینت اثرات روانی خنده درمانی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت اثرات روانی خنده درمانی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 20پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهخنده درمانی چیستاهمیت لبخندآثار مثبت خندیدنفواید جسمانی خنده و... ... ...

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین)

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین)

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 68 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم   مزایای استفاده از ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

سکس آنان كه با سكس مخالف هستند زودتر به انزال می‌رسند، زیرا ذهن منقبض آنان عجله دارد تا از شر آن خلاص شود. پژوهش‌های معاصر چیزهای بسیار تعجب‌آوری را می‌گویند، حقایق شگفت‌آور. برای نخستین بار، مسترز و جانسون Masters and Johnson در مورد آمیزش عمیق جنسی مطالعه علمی ‌انجام ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته چهارم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  چهارم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود آزمون هوش وکسلر کودکان| راهنمای اجرا، نمره گذاری و تفسیر و نکات + نمونه جرا شده و فرم ها// مجموعه فایل pdf-word-ppt

دانلود آزمون هوش وکسلر کودکان| راهنمای اجرا، نمره گذاری و تفسیر و نکات + نمونه جرا شده و فرم ها// مجموعه فایل pdf-word-ppt

دانلود آزمون هوش وکسلر کودکان| راهنمای اجرا، نمره گذاری و تفسیر و نکات + نمونه جرا شده و فرم های پرسشنامه مجموعه فایل pdf-word-ppt مجموعه فایلهای کاربردی در زمینه آزمون هوش وکسلر کودکان برای شما کاربر گرامی گردآوری شده است. این مجموعه شامل 14 فایل مختلف با فرمت های ppt , ... ...

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی  - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

تعداد صفحات: 11 نوع فایل: WORD   + فایل هدیه: نمونه مصاحبه تشخیصی افسردگی و اعتیاد (8صفحه)   فهرست مطالب: شرح حال (مشخصات، علت ارجاع، شکایت عمده، مشکلات موجود و ...) معاینه وضعیت روانی تشخیص مصاحبه   بخشی از متن فایل: م: خوابت چطوره؟ ب: زیاد خوب نیست، اگار ... ...

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهکیست تخمدان هموراژیک چیستانواع کیست هموراژیککیست‌های فولیکولارکیست‌های لوتئالعلائم کیست هموراژیک علت کیست هموراژیک عوارض کیست ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازسازی ویرانه ها درس 22 مطالعات اجتماعی پنجم

پاورپوینت بازسازی ویرانه ها درس 22 مطالعات اجتماعی پنجم

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت بازسازی ویرانه ها درس 22 مطالعات اجتماعی پایه پنجم فرمت: پاورپوینت ppt   تعداد اسلاید: 19   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

جواب نهاد ازدواج آری یا خیر؟ (آنچه قبل از ازدواج باید بدانیم - بخش دوم)

این فایل پاسخ تمامی سوالات مبحث ازدواج آری یا خیر؟ (آنچه قبل از ازدواج باید بدانیم - بخش دوم) می باشد. تعداد جلسات : 4 فایل منطبق با اخرین تغییرات سوالات می باشد و با استفاده از آن نمره 20 را در همه جلسات این آزمون کسب خواهید کرد .   ... ...

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت ... ...

دانلود نظریه زبانها و اتوماتا و حل المسائل | پیتر لینز| ویرایش پنجم (انگلیسی) + جزوات فارسی مختلف و نمونه سوال با جواب (پیام نور)

دانلود نظریه زبانها و اتوماتا و حل المسائل | پیتر لینز| ویرایش پنجم (انگلیسی) + جزوات فارسی مختلف و نمونه سوال با جواب (پیام نور)

دانلود نظریه زبانها و اتوماتا و حل المسائل | ویرایش پنجم (انگلیسی) + جزوات فارسی مختلف و نمونه سوال با جواب (پیام نور) فایل فشرده دانلودی شامل 3 بخش است: 1. متن کتاب و حل المسائل نظریه زبانها و اتوماتا (ماشینها) - پیتر لینز به زبان اصلی کتاب انگلیسی: 427 صفحه حل المسائل ... ...

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

                نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 12 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 18 تعیین نوع کسب و کار کسب و کاربه تمامی فعالیت های تولیدی، خدماتی، خرید و فروش کالا ها با هدف سودآوری، کسب و کار گویند. فروش و انتقال کالا ها و ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

پاورپوینت اشنایی با مهندسي خلاقيت تریز

پاورپوینت اشنایی با مهندسي خلاقيت تریز

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .pptx (قابل ويرايش و آماده پرينت) تعداد اسلاید : 85 اسلاید   بسم‌الله الرحمن الرحيم اشنایی با مهندسي خلاقيت TRIZ دانش خلاقيت شناسي و:TRIZ دانش پيشگام عصر خلاقيت ونوآوري   دنياي امروز : عصر خلاقيت و ... ...

پاورپوینت پودمان هفتم کار و فناوری پایه هفتم کار با چوب

پاورپوینت پودمان هفتم کار و فناوری پایه هفتم کار با چوب

                نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 27 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت: پودمان کار با چوب آموزش و کاربرد مهارتهایی مانند اجرای کارهای گروهی، تفکر انتقادی، پرسش گری و ...؛آشنایی با برخی از مفاهیم صنایع چوب (فراورده های صنایع ... ...

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

جزوه معتبر درس الاستیسیته آماده برای دانلود مشخصات دانشگاه: صنعتی شریف استاد: دکتر محسن اصغری تعداد صفحات: 90 فرمت: پی دی اف PDF کیفیت: خوب حجم: 20.6 مگابایت نوع جزوه (تایپی یا دست نویس): دست نویس ... ...

دانلود جزوه کاربرد کامپیوتر در معادن دانشگاه صنعتی اراک

دانلود جزوه کاربرد کامپیوتر در معادن دانشگاه صنعتی اراک

جزوه کاربرد کامپیوتر در معادن آماده برای دانلود مشخصات دانشگاه: صنعتی اراک استاد: دکتر هادی فتاحی تعداد صفحات: 802 فرمت: پی دی اف PDF کیفیت: عالی حجم: 31.9 مگابایت نوع جزوه (تایپی یا دست نویس): تایپی ... ...

طرح جامع اتوکد شهر رشت – تفصیلی

طرح جامع اتوکد شهر رشت – تفصیلی

طرح جامع شهر رشت شامل یک فایل اتوکد لایه باز متشکل از بیش از ۱۰ نقشه کامل بوده و به صورت کامل کلیه اماکن و راههای شهر رشت را شامل می شود.   طرح تفصیلی چیست؟ طرح تفصیلی طرحی است که بر اساس معیارها و ضوابط کلی طرح جامع، نحوه استفاده از زمین های شهری را در سطح محلات مختلف ... ...

پاورپوینت شاد زیستن درس تفکر و سبک زندگی هفتم

پاورپوینت شاد زیستن درس تفکر و سبک زندگی هفتم

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت شاد زیستن درس تفکر و سبک زندگی پایه هفتم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 18 پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت ... ...

پاسخنامه فصل یک راهنمای شیمی دوازدهم

پاسخنامه فصل یک راهنمای شیمی دوازدهم

این فایل شامل پاسخ برخی تستهای فصل یک راهنمای معلم کتاب شیمی دوازدهم میباشد . شماره تست هایی که پاسخ داده شده است 12-13-14-15-17-18-19-22-27-28-31-32-40-33-36-37-41 کتاب راهنمای معلم شیمی دوازدهم یکی از منابع آزمون دبیری شیمی آموزش و پرورش است این فایل به صورت دست نویس ... ...

طراحي کارت ويزيت،طراحي،دانلود کارت ويزيت،لايه باز کارت ويزيت،نمونه کارت ويزيت،چاپ،چاپ کارت ويزيت،عکس،عکس کارت ويزيت،قيمت کارت ويزيت،کارت ويزيت پي اس دي،کارت ويزيت psd،ساخت کارت ويزيت،نرم افزار طراحي کارت ويزيت،سايز کارت ويزيت،ويزيت آماده

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما