ویزیت شاپ

کارت ویزیت لایه باز، ست اداری، تراکت، کاتالوگ، بروشور، بنر، لوگو و ..

بازاریابی با کارت ویزیت


کارت ویزیت چیست؟

کارت ویزیت

کارت ویزیت

همه شما بارها و بار ها کارت های ویزیت مختلف را دیده اید اما جهت یادآوری عرض میکنیم که یه کارت کوچک است که در طرح ها و مدل های مختلف طراحی میشود.بسته به شرایط مختلف ممکن است هر فرد در طی روز یا روز ها کارت ویزیت هایی از مشاغل مختلف دریافت کند که اغلب آنها مستقیم از سطل آشغال سر در می آورند.اما هدف ما در این مقاله این است که کاری کنیم تا دیگر کارت های شما از داخل سطل زباله سر در نیاورند بلکه با دقت دیده شوند و مفهوم مورد انتظار نیز به درستی منتقل شود.این کار چگونه امکان پذیر است؟با طراحی هوشمندانه و به کار بردن کلماتی که مخاطب را به فکر ببرد یا تحریک کند.در ادامه با این تکنیک ها آشنا میشویم.

چرا کارت ویزیت نوعی بازاریابی است؟

کارت ویزیت

کارت ویزیت

کارت ویزیت نشانگر برند و محصول شماست.شما به وسیله کارت ویزیت میتوانید خود را به دیگران بشناسانید و یک پل ارتباطی بین خود و مشتری آینده برقرار کنید.چرا گفتیم مشتری آینده؟علت آن است که اگر در طراحی کارت ویزیت نهایت دقت و ظرافت را به خرج دهید مطمئن باشید ابتدا نظر بیننده را به خود جلب میکند و در گام بعدی او را برای مراجعه به شما تحریک میکند.کارت ویزیت یکی از پر کاربرد ترین وسایل در مشاغل مختلف است اما خیلی ها آن را به چشم یک روش بازاریابی نمیبینند.ولی در اصل هست!یک روش بازاریابی موثر هم هست اما به شرطها و شروطها که در ادامه گفته میشود.

چگونه یک کارت ویزیت ماندگار طراحی کنیم؟

کارت ویزیت

کارت ویزیت

اگر میخواهید کارت ویزیت شما از سطل آشغال سر در نیاورد باید کمی زیرکی و خلاقیت چاشنی کار خود کنید.زیرکی برای بازی با جملات و خلاقیت برای نو آوری در سبک طراحی کارت ویزیت.نیاز نیست که برای طراحی کارت ویزیت خود از وسایل گران قیمت استفاده کنید از چیز های خیلی ساده هم میتوان یک کارت ویزیت خلاقانه در آورد.برای مثال شما میخواهید یک کارت ویزیت برای یک شرکت در و پنجره طراحی کنید.میتوانید روی کارت از یک وکتور پنجره فلت استفاده کنید که یک طرف آن بر روی کارت چسبیده است و طرف دیگر آن درست مثل یک پنجره باز میشود و در زیر آن نام برند خود را بیاورید.هرچه خلاقیت و کلمات به کار رفته بر روی کارت بهتر باشد،مخاطب پسند تر و ماندگار تر است.

نتیجه گیری کلی:

تا به حال به مفهوم و کاربرد کارت ویزیت از دید بازاریابی نگاه کرده بودید؟ اگر پاسخ شما منفی است پیشنهاد میکنیم در تصمیم خود تجدید نظر کنید زیرا واقعا جزو ابزار های بازاریابی محسوب میشود!شما به وسیله کارت ویزیت خود برندتان را به مردم معرفی میکنید.اما به علت این که درصد بالایی از کارت ویزیت ها بدون هدف و خلاقیت طراحی میشوند ماهیت اصلی آن خیلی به چشم نمی آید و به درون سطل زباله می افتد.اما یک کارت ویزیت خلاقانه در اولین نگاه مخاطب را به سمت سبک طراحی خاص خود جذب میکند و در گام بعدی مخاطب کنجکاو میشود که بیشتر درباره این برند بداند و توضیحات و کلمات روی آن را میخواند.در اینحا زیرکی وارد عمل میشود و با جملات بازی میکند به نحوی که مخاطب از آن خوشش می آید.پس اگر میخواهید یک کارت ویزیت ماندگار داشته باشید نکات ذکر شده در این مقاله را حتما به ذهن خود بسپارید

 

کارت ويزيت ادکلن،کارت ويزيت ادويه جات،کارت ويزيت ادوات کشاورزي،کارت ويزيت اداري لايه باز،کارت ويزيت ادکلن فروشي،کارت ويزيت ادويه،کارت ويزيت ادويه فروشي،کارت ويزيت اديداس،کارت ويزيت ادرس اينستاگرام،کارت ويزيت آرايشگاه،کارت ويزيت ارزان،کارت ويزيت آرايشي،کارت ويزيت آرايشگري

تاثیر رنگ ها در کارت های ویزیت (روانشناسی رنگ)


قصد داریم در این مقاله به موضوع روانشناسی رنگ ها در پدیده های تبلیغاتی بپردازیم. این مقاله درمورد رنگ بندی کارت های ویزیت می باشد. کارت های ویزیت ابزارهای تبلیغاتی کوچکی می باشند که تنها برای بیان موضوع اصلی یک کسب و کار و راه های ارتباطی آنها سفارش داده می شوند.

این ابزارها به دلیل کوچک بودن و قیمت پایین بسیار پرطرفدار می باشند و تقریبا هر صنعتی از انها استفاده می نماید. امروز به تاثیر رنگ های سفید، قرمز، مشکی و آبی در جلب نظر مخاطبان می پردازیم و از تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم این رنگ ها برای شما سخن می گوییم. با ما همراه باشید.

کارت ویزیت های سفید رنگ

اگر از یک شغل رسمی برخوردار هستید حتما از کارت های ویزیت سفید رنگ استفاده نمایید. این کارت های ویزیت یک حس محافظه کاری را برای مخاطبان به ارمغان می آورند.
کارت های ویزیت سفید رنگ را می توان یکی از پرطرفدارترین کارت های ویزیت سفارش داده شده قلمداد نمود. این کارت زمانی زیباتر بنظر خواهند آمد که یک لوگوی سیاه رنگ و یا رنگی در مرکز آن درج شده باشد. لازم به ذکر است استفاده از رنگ های مختلف، سبب کاهش رسمیت کارت ویزیت سفید رنگ خواهد شد.

کارت ویزیت های آبی رنگ

رنگ شناسی این کارت ویزیت بسیار جالب توجه می باشد. رنگ آبی انتقال دهنده ی صداقت به مخاطب می باشد و شما می توانید حس امانت داری را از طریق این کارت های ویزیت به دیگران منتقل نمایید. درنتیجه اگر از شغل های امنیتی برخوردار هستید و یا قصد دارید تجهیزات مربوط به این حوزه را برای فروش به مخاطبان خود عرضه کنید می توانید از این رنگ برای طراحی کارت ویزیت استفاده نمایید.

از دیگر ویژگی های رنگ آبی می توان به ایجاد حس اعتماد و انعطاف پذیری اشاره نمود. این رنگ سبب سکون و آرامش افراد می گردد. اگر به دنبال انتقال حس سلامتی از نوع روانی و یا فیزیکی هستید می توانید از رنگ آبی برای کارت ویزیت خود استفاده کنید.

کارت ویزیت های قرمز رنگ

اگر میخواهید برند خود را به عنوان یک تجارت پویا نشان دهید می توانید از رنگ قرمز بهره ببرید. قرمز سبب جلب توجه افراد می گردد و می تواند به شما برای انتقال مفاهیم بصورت سریع کمک شایانی نماید. شاید بنظر بیایید که این رنگ تداعی کننده خشم و عصبانیت می باشد اما باید بدانید که هدف ما طراحی یک پوستر جشنواره گاوبازی نیست. درنتیجه تنها اشتیاق و شور، عنصرهایی می باشند که ماحصل استفاده از این رنگ در طراحی کارت های ویزیت می باشد. باید بدانید که این رنگ باعث افزایش اشتها در فرد می گردد.

برای همین می باشد که رستوران های زنجیره ای مک دونالد از این رنگ برای برند خود استفاده می کنند. این افراد که رهبران فراماسونری نیز می باشند دانسته اند که رنگ قرمز می تواند سبب افزایش تحرکات فیزیکی در فرد شود. آنها از این حربه برای افزایش فروش محصولات خود استفاده می کنند و توانسته اند در مدت زمان کوتاهی به یک غول بزرگ در صنایع غذایی بدل شوند.
این قدرت رنگ ها در فرایند بازاریابی می باشد.

کارت ویزیت های سیاه رنگ

خاصیت رنگ مشکی اغواگرایی آن است. اگر می خواهید اقتدار خود را به مشتریان ثابت نمایید می توانید از رنگ مشکی استفاده کنید. این رنگ کاملا ترسناک و تاثیرگذار می باشد. ترکیب رنگ مشکی با رنگ طلایی و سفید می تواند یک پیشنهاد عالی و اوکازیون برای شما محسوب گردد. اگر یک وکیل و یا مهندس هستید می توانید از رنگ مشکی برای معرفی برند خود استفاده کنید. این اتفاق می تواند به جذب مخاطبان به سمت شما کمک نماید. البته باید بدانید که خاصیت رعب آور این رنگ سبب می شود تا در صنایع مرتبط با کودکان کارایی نداشته باشد.

 

کارت ويزيت اجاق گاز،کارت ويزيت اچي دي،کارت ويزيت فول اچ دي،کارت ويزيت اختصاصي،کارت ويزيت با برش اختصاصي،چاپ کارت ويزيت اختصاصي،کارت ويزيت قالب اختصاصي،اختراع کارت ويزيت،کارت ويزيت اداري

چگونه برای طراحی کارت ویزیتمان رنگ های مناسبی انتخاب کنیم ؟؟


یک راه دیگر برای انتخاب رنگ های مناسب برای کارت ویزیت نگاه کردن به کارت های دیگر است. اما این به آن معنا نیست که از آن ها تقلید کنید. از آن ها برای الهام کرفتن برای کارت های خودتان استفاده کنید. پس از دیدن کارت ویزیت های متفاوت، می بینید که چقدر از آن ها الهام گرفته اید.

1. به نوع کار نگاه کنید.



برای هرکدام از صنایع، رنگ متفاوتی باید استفاده شود زیرا هر کار یا زمینه کاری باید رنگ متفاوتی داشته باشید تا بهتر قابل شناسایی باشد. مانند اینکه برای کار غذا باید از زنگ نارنجی استفاده کنید، همچنین برای بچه ها نیز می توان از این رنگ استفاده کرد. سیاه برای پوشاک بوده و نشان دهنده وقار و لوکس بودن است. هر رنگ نشان دهنده صنعت جداگانه ای است. پس، مطمئن شوید که از رنگ مناسبی استفاده می کنید. ممکن است بعضی طراحان رنگ ها را ترکیب کنند که در هنرها و طراحی مناسب است.


2. هدف مخاطب را بشناسید.


نوع گروه مردمی را که مخاطب شما هستند را مشخص کنید. این به شما کمک می کند که بتوانید رنگ مناسب تری برای آن دسته از مخاطبان انتخاب کنید. اگر هدف شما افراد جوان تر هستند،از رنگ های روشن تر استفاده کرده و از استفاده از رنگ های قهوه ای و سیاه خود داری کنید زیرا این رنگ ها برای آن ها خسته کننده است. اگر مخاطبان شما برای یک صنعت خاص هستند، از رنگی استفاده کنید که برای آن مناسب باشد. مانند اینکه اگر برای کار های مربوط به گل است، می توانید از قرمز، زرد یا نارنجی و یا حتی از ترکیب آن ها استفاده کنید.


3. روانشناسی رنگ ها را بشناسید.


روانشناسی رنگ ها به معنای رنگ ها می پردازد و اینکه چطور می توانند بر کسانی که به آن رنگ نگاه می کنند تاثیر بگذارد. رنگ ها باید به طور مطابق با آن استفاده شوند. در غیر این صورت، کارت ویزیت و تجارت شما ممکن است دچار مشکل شود. پس، به روانشاسی رنگ های مختلف نگاه کرده و رنگ هایی را انتخاب کنید که با کار شما هماهنگی داشته باشند.


4. رنگ های شرکتتان را بشناسید.


اگر در حال حاضر برای شرکتتان رنگ دارید، انتخاب رنگ برای کارت ویزیتتان بسیار ساده تر خواهد بود. می توانید از رنگ شرکتتان استفاده کرده و تنها چند رنگ تاکیدی به آن اضافه کنید. تنها رنگ های شرکت را برجسته تر کنید زیرا این بخشی از علامت گذاری شرکت است.


5. چرخه رنگ را در نظر داشته باشید.


زمانی که بحث رنگ ها می شود، همیشه باید پایه اولیه اینکه این رنگ ها چطور ساخته شده و ترکیب شده اند را در نظر داشته باشیم. استفاده از چرخه رنگ به شما به عنوان یک راهنما کمک می کند که چطور رنگ ها می توانند یک ترکیب خوب داشته باشند. ار استفاده از آن به عنوان راهنما هیچگاه شکست نخواهید خورد. می توانید چرخه رنگ را به طور آنلاین دانلود کنید. می توانید از آن در زمان های مختلف برای طراحی هایتان استفاده کنید. از این جهت، جدول رنگی مناسبی را برای طراحی تان انتخاب کنید.


6. از رنگ هایی استفاده کنید که همیشه مناسب باشند.


همراه با انتخاب رنگ ها در نظر داشته باشید که تا چه زمانی در بازار باقی می ماند. اگر از رنگی استفاده کنید که با گذر زمان نامناسب شود، به شما این توانایی را می دهد که هویت بهتری پیدا کنید. حتی اگر شما مدت زمان زیادی از شروع کارتان بگذرد، مشتری ها تجارت شما را تشخیص می دهند. استفاده از رنگ های مناسب به شما کمک می کند که برندینگ و علامت گذاری موثرتر و مثبت تری به دست آورید.


7. مشخص کنید که می خواهید چطور مشتری ها واکنش نشان دهند.


چون هر رنگی تاثیر متفاوتی بر کسی که به آن نگاه می کند دارد، شما باید بدانید که می خواهید چطور مشتری هایتان واکنش نشان دهند. واکنش مشتری اغلب به رنگ هایی که شما استفاده می کنید بستگی دارد. تصمیم بگیرید که آیا می خواهید آن ها تعجب کنند، با انگیزه شوند، قدر دان شوند، آرام شوند و یا چه حالتی به آن ها دست دهد. این می تواند به شما کمک کند تا رنگ مناسب تری را انتخاب کنید.


8. از رنگ های وب سایتتان استفاده کنید.


با استفاده از رنگ وب سایتتان، بین وب سایتتان و کارت ویزیتتان پیوستگی ایجاد کنید. با این کار ارتباط مشتری ها با کارت ویزیت و وب سایتتان کار ساده تری خواهد بود. با این کار آن ها بهتر می توانند آن ها را تشخیص داده و این برای تجارت شما یک امتیاز محسوب می شود. حداقل، زمانی که این کار را انجام دهید، دیگر زمان لازم نیز که زمان زیادی را صرف انتخاب رنگ کنید. همچنین، اگر از همان فونت نیز استفاده کنید، هویت تجاری بهتری برای تجارتتان به وجود می آورید.


9. تصمیم بگیرید که چه تصاویری را می خواهید ارائه دهید.


اگر تصمیم بگیرید که چه نوع تصاویری را می خواهید انتقال دهید حتماً موفق تر خواهید بود. اما این تنها نباید در کارت ویزیت گنجانده شود. این ها باید در تمام عناصر بازاریابی شما شامل بروشور، وب سایت، مجله، لوگو و دیگر موارد نیز وجود داشته باشد. سپس، می توانی یک رنگ موثر را برای این نوع تصاویر انتخاب کنید.


10. به دنبال الهام باشید.


یک راه خوب دیگر برای انتخاب یک رنگ مناسب برای کارت ویزیت، نگاه کردن به کارت ویزیت های دیگر است. اما این به معنای تقلید از آن ها نیست. پس از دیدن کارت ویزیت های متفاوت دیگر، برای کارت ویزیت خودتان الهام خواهید گرفت.
 
 
کارت ويزيت اتوگالري،کارت ويزيت آتليه عکاسي،کارت ويزيت اتوگالري ماشين،کارت ويزيت اتوسرويس لايه باز،کارت ويزيت اجاره ويلا،کارت ويزيت آجيل،کارت ويزيت اجيل فروشي،کارت ويزيت اجيل و خشکبار،کارت ويزيت اجاره ماشين،کارت ويزيت اجر،کارت ويزيت اجاره خودرو،کارت ويزيت اجيل و خشکبار،کارت ويزيت اجراي نماي ساختمان

نکته های طلایی و نقره ای در مورد طراحی کارت ویزیت لایه باز و فلت..


برای اینکه بتوانید اطلاعات تماس خود را به مشتریان خود بدهید ، نیاز است که کارت ویزیت داشته باشید. می توانید از طراحی و چاپ کارت ویزیت به عنوان تبلیغات استفاده کنید و با آن خود را به دیگران معرفی کنید.

بوسیله کارت ویزیت یا همان بیزنس کارت ، اطلاعات مربوط به یک شخص و یا شرکتی را به زیباترین و ساده ترین شکل ممکن در اختیار مخاطبان خود می دهید

اما نکته ای که اغلب فراموش می شود این است که تاثیرگذاری اولیه یک کارت ویزیت است که معرفی درست و ارائه اطلاعات شما را به مخاطب عملی می کند چرا که اگر نکات اصلی و کلیدی در طراحی و اجرای یک کارت ویزیت رعایت نشده باشد، کارت ویزیت شما عملا با یک تکه کاغذی که فقط تزیین شده تفاوتی ندارد!

نکات طلایی و مهمی که برای طراحی کارت ویزیت باید بدانید:

۱-کارت ویزیت شما چه چیزی را معرفی می کند؟

پیش از شروع طراحی، ابتدا باید اطلاعات دقیقی که قرار است کارت ویزیت ارائه کند را دریافت کنید زیرا اگر شما مثلا ندانید که این کارت ویزیت مربوط به چه صنف یا فعالیتی است یا چه نوع خدماتی را انجام می دهد، در انتخاب نوع رنگ، فونت ، جنس کاغذ و موارد دیگر دچار سردرگمی خواهید شد.

۲-اندازه کارت ویزیت:

پیش از شروع طراحی، اندازه( سایز) کارت ویزیت را تعیین کنید. کارت ویزیت اغلب در دو اندازه ۴.۸*۵.۸ cm

یا ۵.۵*۸.۵ cm اجرا می شود. اما اندازه های متنوع دیگری هم هستند که برای کارت ویزیت های خاص یا فانتزی به کار می روند.

۳-جنس کارت ویزیت:

انتخاب نوع کاغذ کارت ویزیت شما در طراحی آن بسیار تاثیرگذار است. به عنوان مثال شما می خواهید کارت ویزیت با جنس کتان داشته باشید اما برای کارت خود از رنگ های تیره استفاده می کنید ، طرح چاپ شده شما به دلیل بافت دار بودن کاغذ کتان، جوهر را در خود جذب کرده و کارت ویزیت شما مات و کدر خواهد شد که علاوه بر پایین آمدن کیفیت کارت ویزیت، فونت و طرح نیز وضوح خود را در آن از دست خواهند داد.

نکته دیگر آن که ، کاغذهای خاصی برای مواردی خاص وجود دارند که غیر از کاغذهای معمولی ساده، تنوعی از کاغذهای بافت دار در دسترس است که ممکن است بخواهید از آن‌ها استفاده کنید. به ویژه اگر طراحی کارت شما نیاز به برجسته کردن برخی موارد خاص داشته باشد.

۴-مد رنگی:

برای طراحی کات ویزیت حتما تنظیمات فایل خود را بر روی سیستم چهاررنگ (CMYK) قرار دهید.

درواقع در این سیستم همه رنگ ها از ترکیب چهار رنگ آبی(Cyan) قرمز (Magenta) رنگ زرد (Yellow) و رنگ سیاه (Black Key) بوجود می آید. برای همین به آن CMYK گفته می شود.

شاید شما هم متوجه این موضوع شده باشید که تصویری که با پرینتر خود در خانه چاپ می کنید با همان تصویر که قبلا روی نمایشگر (مانیتور) مشاهده کرده اید و در نتیجه با آن که چاپخانه تحویل شما می دهد، فرق می کند. اغلب ما در چنین شرایطی تقصیر را بر گردن کیفیت بد پرینتر خود و یا اشتباه چاپخانه می اندازیم. اما باید بدانید که تصور ما از این اشکال به خاطر عدم آگاهی از دو مد اصلی رنگ است:

مد رنگ آر جی بی (RGB) و مد رنگی سی ام وای کی ((CMYK

اولی را سیستم رنگی افزودنی (additive color model) و دومی را سیستم چهار رنگ (subtractive color model)هم می گویند.

۵-تعیین محل برش:

اگر در طراحی کارت ویزیت، زمینه را سفید انتخاب نکرده اید، حتما فضایی را برای برش احتمالی در نظر بگیرید. برای اطمینان از آسیب ندیدن طرح اصلی یک حاشیه 3 میلیمتری از هر طرف کارت با رنگ زمینه کارت را خالی بگذارید و اطلاعات مهم را در این بخش از طراحی کارت ویزیت قرار ندهید.

۶-اندازه و نوع فونت:

حتما تا به حال با کارت ویزیتی برخورد کرده اید که علیرغم طراحی مناسب و جنس مرغوب آن، اطلاعات و نوشته های ناخوانایی داشته است؟ چنین کارت ویزیتی عملا غیرقابل استفادهاست

یکی از مهمترین فاکتورها در طراحی کارت ویزیت این است که مشتریان و مخاطبین شما نباید برای خواندن آدرس، شماره تلفن یا ایمیل شما با مشکل مواجه شوند.

اطلاعات مهمتر مانند نام شرکت و شماره تلفن را با سایز بزرگتر قرار دهید تا چشم مشتریان خیلی سریع آنها را پیدا کند.

۷-انتخاب رنگ کارت ویزیت :

انتخاب رنگ کارت ویزیت شما ارتباط زیادی با نوع فعالیت یا خدماتی که ارائه می شود دارد.

یکی از بزرگترین اشتباهات بعضی از طراحان، استفاده از رنگ های متنوع در یک کارت ویزیت است که تصور می کنند این کار باعث جذابیت بصری آن خواهد شد!

رنگ پایه که به رنگ سازمانی نیز معروف است را انتخاب کنید و حداکثر از ۲ رنگ دیگر برای طرح و فونت استفاده کنید. رنگ فونت ها باید مجزا و تقریبا متضاد با رنگ پس زمینه کارت ویزیت باشد ؛ به عنوان مثال اگر پس زمینه کارت ویزیت را سیاه انتخاب کرده اید، رنگ فونت ها را سفید در نظر بگیرید.

۸-مواردی که هرگز در طراحی کارت ویزیت نباید انجام داد:

  • استفاده از افکت هایی مثل سایه و فیلتر ها نه تنها به زیبایی بصری طرح شما کمک نمی کند، بلکه باعث ناخوانایی و افت کیفیت بعد از چاپ کارت ویزیت شما می شود
  • استفاده از حاشیه در کارت ویزیت
  • استفاده از عکس کیفیت پایین : اگر الزامی در استفاده از عکس در کارت ویزیت وجود داشته باشد، از کیفیت بالا و با مد CMYK استفاده کنید

۹-ذخیره فایل طراحی شده:

بعد از اتمام طراحی کارت ویزیت، نوبت ذخیره صحیح فایل است. عدم دقت در این بخش می تواند زحمات شما در طراحی کارت ویزیت را هدر داده و نتیجه کار را با آنچه در ذهن دارید تغییر دهد.

فایل خود را به صورت لایه باز و یا با پسوند Tiff ذخیره کنید. برای ارسال فایل برای چاپ کارت ویزیت ، ذخیره مجدد با همان پسوند Tiff اما به صورت لایه بسته انجام دهید زیرا ممکن است در چاپخانه هنگام باز شدن فایل شما در حالت لایه باز، جابه جایی در لایه ها یا فونت ها بوجود آید.

 

کارت ويزيت اپل،کارت ويزيت اپل استور،کارت ويزيت اپيلاسيون لايه باز،کارت ويزيت اپليکيشن،کارت ويزيت اپتومتريست،کارت ويزيت آپاراتي،کارت ويزيت آپارات،نمونه کارت ويزيت اپيلاسيون،کارت ويزيت آتليه،کارت ويزيت اتوبوس،کارت ويزيت اتومبيل،کارت ويزيت اتليه کودک،کارت ويزيت اتوسرويس،کارت ويزيت اتوبوسراني

درباره اهمیت کارت ویزیت و نحوه طراحی آن


کارت ویزیت شما یکی از مهمترین ابزاری است که برای بازاریابی می توانید تهیه کنید. شما کارت ویزیتتان را به مشتریان احتمالی خود می دهید تا اطلاعات لازم برای تماس با شما را داشته باشند. همچنین می توانید آنرا داخل نامه ها بیندازید یا بوسیله آن خودتان و کارتان را به دیگران معرفی کنید. همچنین اگر در روزنامه ها و پیک ها محلی تبدیغات می کنید، کارت ویزیت شما می تواند یک کپی آماده برای صفحاتی باشد که تبلیغات با کارت ویزیت افراد چاپ می شود.

مهم نیست که می خواهید چه استفاده ای از کارت ویزیتتان بکنید، مهم این است که این کارت باید کاملاً حرفه ای، خوانا، و جذاب باشد و به مشتریان کمک کند به خاطر بیاورند که شما چه می فروشید و چرا باید از شما خرید کنند.

اعمال همه این نکات روی یک کاغذ که فقط ½ ۳ طول و ۲ اینچ عرضش باشد، کار چندان ساده ای نیست؛ اما قابل انجام است. در زیر توصیه هایی برایتان دارین که قبل از طراحی کارت ویزیت باید حتماً در ذهن داشته باشید.

یک آرم (لوگو) طراحی کنید

از یک طراح حرفه ای بخواهید تا آرمی برای حرفه شما طراحی کند. اگر محصولات یا خدماتی را ارائه می دهید که خود سمبلی دارند (مثلاً نقاشی ساختمان، ساختمان سازی، رستوران و از این قبیل)، آرم شما نیز می تواند به طریقی نمادی از آن حرفه یا محصول باشد. این آرم باید به صورتی باشد که قابل پیاده شدن روی کارت ویزیت، سربرگ، بروشورها، و وب سایتتان باشد.

یک شعار یک جمله ای برای خود بسازید

اگر کار یا خدماتی که انجام می دهید از روی نام حرفه تان مشخص نباشد، باید یک شعار یک جمله ای بسازید که به مردم یادآور شود که چه خدمات یا محصولاتی را ارائه می دادید. این شعار را هم باید بر روی کارت ویزیتتان بنویسید.

آدرس وب سایت و ایمیلتان را هم ذکر کنید

مشتریان ممکن است بخواهند آدرس وب سایت یا ایمیل شما را داشته باشند. اگر نگران پیام های تجاری هستید که ایمیلتان را پر می کند، می توانید دو آدرس ایمیل برای خود داشته باشید—که یکی را روی کارت ویزیتتان قید کنید و در اختیار عموم قرار دهید و ایمیل دیگر را برای مصارف شخصی استفاده کنید و فقط به برخی همکاران و دوستان مطمئن خود بدهید.

کارت ویزیتتان باید خوانا باشد

از طراحتان بخواهید که از شکل و اندازه ای برای فونتتان استفاده کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد که به راحتی بدون استفاده از عینک ته استکانی خوانده شود. دقت کنید که رنگ نوشته ها از رنگ صفحه پشت زمینه کارت، متمایز باشد. یادتان باشد که هدفتان این نیست که یک اثر هنری خلق کنید، شما می خواهید یک کارت ویزیت برای کارتان طراحی کنید که به خوبی بتواند گویای شغل و حرفه شما باشد. مطمئن باشید که اگر دریافت کننده کارت نتواند شماره تلفن و اطلاعات شما را از روی کارت بخواند، یک مشتری را از دست داده اید.

کارت ویزیتی طراحی کنید که از بقیه کارتها متمایز باشد

بله، کارت ویزیت شما باید طوری باشد که از میان سایر کارت ویزیت ها متمایز و کاملاً مشخص باشد. با استفاده از رنگ های روشن و به قول معروف جیغ، گذاشتن عکستان روی کارت و استفاده از کاغذهایی با جنسی متفاوت، کارت ویزیتی متمایز و منحصر به فرد بسازید.

از کاغذ و چاپ خوب استفاده کنید

 

اگر کاغذ کارتتان شل و ول باشد یا مثل این باشد که با پرینترهای ارزان قیمت چاپش کرده اید، این احساس را در مخاطب ایجاد می کند که با شرکتی کوچک و خرده پا روبه رو هستند. پس کمی خرج کنید و از کاغذ و چاپ خوب برای کارت ویزیتتان استفاده کنید.

 

اگر وقت ندارید چاپ کارتتان را بیرون سفارش دهید، خودتان چاپش کنید

 

اگر به خاطر تمام شدن کارت ویزیت هایتان عجله دارید، می توانید خودتان با یک پینتر جوهرافشان خوب و با استفاده از کاغذ مرغوب آنرا چاپ کنید. دقت کنید که کیفیت پرینتر را روی بهترین درجه آن بگذارید.

 

کارت ویزیتتان درمورد شما چه می گوید؟

 

احتمال آن زیاد است که برای خودتان کار ویزیت داشته باشید، اما اگر ندارید، حتماً باید یکی درست کنید. کارت ویزیت چیزی است که خیلی از ما آن را دست کم می گیریم، اما نباید اینطور باشد. شکل، احساس و پیامی که روی کارت ویزیت شماست، روی نظر مردم درمورد شما و مهمتر اینکه آیا یادتان می آورند یا نه، تاثیر می گذارد.

 

وقتی مکالمه ای را ترک می کنید و فرد مقابل کارت ویزیت شما را دارد، هویت شما آن تکه کاغذ می شود. به همین خاطر روی کارت ویزیتتان نه تنها باید به صاحب کارتان، شماره های تماس و شغل و حرفه تان اشاره کنید، بلکه باید مطلبی هم درمورد خودتان بنویسید.

 

برای مثال، اگر من بخواهم کارت ویزیتم را به شما بدهم، به دلایل زیر شما تصور خواهید کرد که من فردی خوش مشرب و صیمیمی هستم:

 

کارت علیرغم ضخامت کاغدش، اما نرم و لطیف است.
گوشه های کارت گرد باشد.
رنگ کارت سبز باشد.
فونت شما کمی دایره ای باشد.
مهمترین دلیل که من کارتی با چنین خصوصیاتی درست کرده ام این است که وقتی آن را به مردم می دهم، می خواهم احساسی گرم و دوستانه در آنها به وجود آورد. این مسئله برای من اهمیت زیادی دارد چون نظر مردم خیلی برای من مهم است و دوست دارم آنها این را به یاد داشته باشند و ارتباطشان را با من قطع نکنند.

 

اگر شما کارت ویزیت ندارید و میخواهید یکی برای خودتان درست کنید، به توصیه های زیر دقت کنید.

 

رنگ – رنگ ها معمولاً دست کم گرفته می شوند اما همه آنها معنا و مفهومی پشت خود دارند.

 

کاغذ – جنس و کیفیت کارتتان چیزی درمورد شما می گوید. به هیچ عنوان نباید از کاغذهای ارزان و نامرغوب استفاده کنید.

 

یگانگی – اگر کارت ویزیتتان درمیان دسته ای از کارت های دیگر متمایز و مشخص نباشد، احتمال اینکه افراد شما را به خاطر بیاورند خیلی کم است. پس باید کارتتان را کمی ویژه و منحصربه فرد طراحی کنید.

 

نوشتار – فونت و شکل نوشتار شما حرف می زند، پس فونتی را انتخاب کنید که به بهترین شکل شما را معرفی کند و البته خوانا باشد.

 

احساس – حس لامسه یکی از مهمترین احساس هایی است که همه ما داریم و کارت ویزیت شما باید خوشایند این احساس مردم باشد. اگر میخواهید دیگران تصور کنند که فردی لطیف و محترم هستید، باید از کاغذهای نرم که گوشه های گردشده دارند استفاده کنید. اگر می خواهید خود را فردی کاری نشان دهید که بسیار برجسته و ساخت یافته است، باید از کاغذهای ضخیم با گوشه های تیز استفاده کنید.

 

قبل از اینکه کارت ویزیتتان را کسی بدهید، باید اول اطمینان یابید که اطلاعات لازم روی کارتتان نوشته شده است، اما کارتتان باید چیزی هم درمورد خودتان بگوید. این مسئله باعث می شود مردم شما را به خاطر داشته باشند و ارتباطشان را با شما قطع نکنند

 

کارت ويزيت ال اي دي،کارت ويزيت ال جي،کارت ويزيت آقا،کارت ويزيت ال سي دي دار،کارت ويزيت ال سي دي،کارت ويزيت ابزار فروشي،کارت ويزيت ابزار يراق،کارت ويزيت ابعاد،کارت ويزيت ابزار و يراق،کارت ويزيت ابريشمي،کارت ويزيت ابزارآلات،کارت ويزيت ابعاد استاندارد،کارت ويزيت ابعاد کارت ويزيت در فتوشاپ،ابعاد کارت ويزيت لمينت،کارت ويزيت اپيلاسيون

 

 

23 نکته ضروری برای طراحی یک کارت ویزیت خاص و زیبا


هر کس باید این نکته را در به خاطر بسپارد که طراح یک کارت ویزیت خوب یعنی به تصویر کشیدن حس کار و نوع تجارت مشتری. یک کارت ویزیت خوب باید به گونه ای طراحی شده باشد که بتواند بلافاصله توجه بیننده را به خود جلب کند و او را ترغیب به خرید محصول نماید. یک کارت ویزیت خوب نباید به عنوان آیتمی برای معرفی در نظر گرفته شود که برای برقراری ارتباط با مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد. کارت ویزیت یکی از روش های تبلیغ و به نوعی ایستگاه اطلاعاتی در مورد شما و کاری که انجام می دهید می باشد. اگر کارت ویزیت نتوانست به مقاصد و اهداف شما در زمینه بالا بردن میزان فروش محصول و معرفی و شناساندن شما جامه عمل بپوشاند، این ثابت می کند که کارت ویزیت شما در سطح مناسبی برای تاثیر گذاری نبوده است.

نکات بسیار مهم در طراحی کارت ویزیت


طراحی کارت ویزیت

در 10 ثانیه اول مشتریان درباره شرکت شما قضاوت خواهند کرد. بنظر غیرواقعی میرسد ولی این همان اتفاقی است که برای یک کتاب و براساس طراحی جلد آن می افتد. رعایت اصول در طراحی کارت ویزیت میتواند تاثیر مثبتی بر مشتریان شما در نگاه اول داشته باشد. در ادامه 7 نکته اساسی در طراحی کارت ویزیت را بررسی خواهیم کرد.

1- رنگ و سایز کارت ویزیت

قبل از شروع طراحی کارت ویزیت مشخص کنید که آن را با چه ابعاد و روشی قرار است چاپ کنید. نوع فایل و سایز کارت را از چاپخانه ای که میخواهد آن را برای شما تولید کند بپپرسید. سایز معمول برای طراحی کارت ویزیت 84 در 55 میلیمتر است و بهترین سایزی که میتوانید در آن طراحی کارت ویزیت را انجام دهید 1039 در 697 پیکسل خواهد بود. برای اطمینان از کیفیت نهایی کار تصاویر بکار رفته در آن باید حداقل 300 dpi باشند.
طراحی کارت ویزیت را بر اساس CMYK انجام دهید و تنظیمات برنامه خود را به هیچ عنوان بر روی RGB قرار ندهید. در CMYK رنگ سفید توسط کاغذ چاپ تامین میشود و امکان ساخت رنگ سفید نیست.

انتخاب سیستم رنگ در طراحی کارت ویزیت

انتخاب سیستم رنگ در طراحی کارت ویزیت

سیستم RGB براساس نور و مناسب نمایشگر ساخته شده است، در این روش رنگ سفید با ترکیب سبز، آبی و قرمز ساخته میشود، اگر طراحی کارت ویزیت را با RGB انجام دهید هرچقدر هم که از رنگهای خود راضی باشید در نهایت نتیجه طرح بعد از چاپ چیز متفاوتی خواهد بود.

2- تعیین محل برش

در حالتی که در طراحی کارت ویزیت زمینه را سفید انتخاب نکرده اید، حتما فضایی را برای برش احتمالی در نظر بگیرید. برای اطمینان از آسیب ندیدن طرح اصلی یک حاشیه 3 میلیمتری از هر طرف کارت با رنگ زمینه کارت را خالی بگذارید و اطلاعات مهم را در این بخش از طراحی کارت ویزیت قرار ندهید.

ناحیه برش در طراحی کارت ویزیت

ناحیه برش در طراحی کارت ویزیت

3- عدم استفاده از خط حاشیه

در واقع پیشنهاد میکنیم که به هیچ عنوان از خط حاشیه در طراحی کارت ویزیت استفاده نکنید. در طرح اولیه زیبا بنظر میرسد ولی در برش نهایی ممکن است که این حاشیه از اطراف یکسان نبوده و کل طراحی کارت ویزیت شما را تحت تاثیر قرار دهد. تمامی دستگاهها هنگام برش لبه ها درصدی خطا دارند که این درصد متاسفانه در ایران بیش ار حد استاندارد است. یک میلیمتر خطا میتواند تمام زحمات شما را از بین ببرد.

4- استفاده از رنگ مناسب در طراحی کارت ویزیت

انتخاب رنگها در هر طرحی تاثیر بسزایی خواهد داشت و طراحی کارت ویزیت نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. رنگهای شارپ و چشمگیر میتواند توجه افراد را به کارت شما افزایش دهد ولی در نظر داشته باشید که استفاده از آنها به سادگی و زیبایی طراحی کارت ویزیت شما لطمه نزندو همچنین سعی کنید همخوانی مناسبی بین رنگهای به کار رفته در سایت، سربرگ، تبلیغات و طراحی کارت ویزیت خود برقرار کنید.
ابزارهای رایگان و آنلاین زیادی برای پیشنهاد ترکیب رنگ مناسب در اینترنت یافت میشوند، در همین وبلاگ نیز مقاله ای با عنوان انتخاب ترکیب رنگ

ترکیب رنگ - پیشنهاد رنگ بندی سایت با الهام از طبیعت

انتخاب ترکیب رنگ مناسب می تواند نوید بخش تفاوتهای چشمگیر شما با رقبایتان باشد. الهام از طبیعت می تواند راهگشای مناسبی برای انتخاب ترکیب رنگ سایت شما باشد.
مناسب ارائه شده است که میتواند در طراحی کارت ویزیت نیز به شما کمک کند.

5- متن شما باید خوانا باشد

یکی از مهمترین فاکتورها در طراحی کارت ویزیت که گاهی اوقات کارایی آن را به کل از بین میبرد خوانا نبودن نوشته های روی آن است. مشتریان شما نباید برای خواندن آدرس، شماره تلفن یا ایمیل شما با مشکل مواجه شوند. این مشکل در طراحی کارت ویزیت معمولا به دلیل عدم رعایت تفاوت رنگ مناسب بین زمینه و نوشته، کوچک بودن سایز متن و یا استفاده از سایه ها و افمتهای نامناسب برای چاپ ایجاد میشود. در طراحی کارت ویزیت خود در نظر داشته باشید افرادی که عینکی هستند و یا پیرچشمی دارند بتوانند به راحتی اطلاعات کارت را بخوانند.
اطلاعات مهمتر مانند نام شرکت و شماره تلفن را با سایز بزرگتر قرار دهید تا چشم مشتریان خیلی سریع آنها را پیدا کند.

6- همه اطلاعات مهم را در آن قرار دهید

تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان را در پشت ویا در طراحی کارت ویزیت خود لحاظ کنید، مهمترین ممطالبی که باید حتما در آن قرار دهید عبارتند از:
نام شرکت: نامی که مشتریان شما را با آن میشناسند و یا شما ترجیح میدهید به آن نام شناخته شوید.
زمینه کاری: اطلاعات مناسبی از زمینه کاری خود و محصولات یا خدمات ارائه شده توسط شرکت را در طراحی کارت ویزیت قرار دهید. سعی کنید تفاوت خود با سایر رقبایتان را در جمله ای کوتاه بیان کنید.
اطلاعات تماس: شماره تماس، آدرس، ایمیل، آدرس سایت و شبکه های اجتماعی از مهمترین ها هستند.
کد QR: کد QR راه مناسبی برای انتقال سریع اطلاعات تماس مانند آدرس سایت است و میتواند شخصیت حرفه ای به شرکت و طراحی کارت ویزیت شما بدهد. برای ساخت کد QR خود میتوانید از ابزار QR رایگان وبسیما استفاده کنید.

7- ذخیره فایل طراحی کارت ویزیت

بخش نهایی و مهم کار، ذخیره صحیح فایل است، عدم دقت در این بخش میتواند زحمات شما در طراحی کارت ویزیت را هدر داده و نتیجه کار را با آنچه در ذهن دارید تغییر دهد.
ذخیره تصویر با فرمت Jpg یا PNG ممکن است حاشیه ها را کمی بی کیفیت کند، پس بهتر است فایل را بصورت لایه باز و یا با پسوند Tiff ذخیره کنید که از کاهش کیفیت آن جلوگیری شود.

اگر شما هم در طراحی کارت ویزیت با نکات و مشکلاتی روبرو شده اید که میتواند به دیگران کمک کنید، در همین مقاله با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

 

طراحي کارت ويزيت،طراحي،دانلود کارت ويزيت،لايه باز کارت ويزيت،نمونه کارت ويزيت،چاپ،چاپ کارت ويزيت،عکس،عکس کارت ويزيت،قيمت کارت ويزيت،کارت ويزيت پي اس دي،کارت ويزيت psd،ساخت کارت ويزيت،نرم افزار طراحي کارت ويزيت،سايز کارت ويزيت،کارت ويزيت آماده،طرح لايه باز کارت ويزيت،وکتور،انواع کارت ويزيت،آموزش طراحي کارت ويزيت،وکتور کارت ويزيت،کارت ويزيت آنلاين،کارت ويزيت آرايشگاه،طرح هاي کارت ويزيت،اندازه کارت ويزيت،زمينه کارت ويزيت

انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷

برچسب های مهم


دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما ویژه دهه کرامت سال 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

مجموعه 2 عددی طرح معرق خانه

مجموعه 2 عددی طرح معرق خانه

مجموعه 2 عددی طرح معرق خانه شامل 2 طرح معرق خانه: 1.طرح معرق خانه ویلا سلطنتی 2.طرح معرق خانه گوتیک   دارای راهنمای اسمبل قطعات ابتدا نقشه ها را چاپ کرده و سپس به روی تخته انتقال داده و برش زده و با توجه به شماره گذاری قطعات و همچنین شکل کامل شده آن ، آنها را به هم ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم  اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول) همراه با پاسخ شامل: 9 جلسه تعداد صفحات: 11 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 19 به بالا   فرمت: pdf ... ...

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

کتاب صوتی  کتاب_واپسین_گفتار ( یا عالم اوراسینا) ازاسپالدینگ_نویسنده_کتاب_معبدسکوت ... ...

سوالات نهاد مبحث اسلام، مردم و ولایت از دیدگاه امام خمینی

سوالات نهاد مبحث اسلام، مردم و ولایت از دیدگاه امام خمینی

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث اسلام، مردم و ولایت از دیدگاه امام خمینی همراه با پاسخ شامل: 3 جلسه تعداد صفحات: 3 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 20   فرمت: ... ...

پاورپوینت اثرات روانی خنده درمانی

پاورپوینت اثرات روانی خنده درمانی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت اثرات روانی خنده درمانی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 20پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهخنده درمانی چیستاهمیت لبخندآثار مثبت خندیدنفواید جسمانی خنده و... ... ...

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین)

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین)

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 68 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم   مزایای استفاده از ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

سکس آنان كه با سكس مخالف هستند زودتر به انزال می‌رسند، زیرا ذهن منقبض آنان عجله دارد تا از شر آن خلاص شود. پژوهش‌های معاصر چیزهای بسیار تعجب‌آوری را می‌گویند، حقایق شگفت‌آور. برای نخستین بار، مسترز و جانسون Masters and Johnson در مورد آمیزش عمیق جنسی مطالعه علمی ‌انجام ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته چهارم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  چهارم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود آزمون هوش وکسلر کودکان| راهنمای اجرا، نمره گذاری و تفسیر و نکات + نمونه جرا شده و فرم ها// مجموعه فایل pdf-word-ppt

دانلود آزمون هوش وکسلر کودکان| راهنمای اجرا، نمره گذاری و تفسیر و نکات + نمونه جرا شده و فرم ها// مجموعه فایل pdf-word-ppt

دانلود آزمون هوش وکسلر کودکان| راهنمای اجرا، نمره گذاری و تفسیر و نکات + نمونه جرا شده و فرم های پرسشنامه مجموعه فایل pdf-word-ppt مجموعه فایلهای کاربردی در زمینه آزمون هوش وکسلر کودکان برای شما کاربر گرامی گردآوری شده است. این مجموعه شامل 14 فایل مختلف با فرمت های ppt , ... ...

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی  - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

تعداد صفحات: 11 نوع فایل: WORD   + فایل هدیه: نمونه مصاحبه تشخیصی افسردگی و اعتیاد (8صفحه)   فهرست مطالب: شرح حال (مشخصات، علت ارجاع، شکایت عمده، مشکلات موجود و ...) معاینه وضعیت روانی تشخیص مصاحبه   بخشی از متن فایل: م: خوابت چطوره؟ ب: زیاد خوب نیست، اگار ... ...

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهکیست تخمدان هموراژیک چیستانواع کیست هموراژیککیست‌های فولیکولارکیست‌های لوتئالعلائم کیست هموراژیک علت کیست هموراژیک عوارض کیست ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازسازی ویرانه ها درس 22 مطالعات اجتماعی پنجم

پاورپوینت بازسازی ویرانه ها درس 22 مطالعات اجتماعی پنجم

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت بازسازی ویرانه ها درس 22 مطالعات اجتماعی پایه پنجم فرمت: پاورپوینت ppt   تعداد اسلاید: 19   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

جواب نهاد ازدواج آری یا خیر؟ (آنچه قبل از ازدواج باید بدانیم - بخش دوم)

این فایل پاسخ تمامی سوالات مبحث ازدواج آری یا خیر؟ (آنچه قبل از ازدواج باید بدانیم - بخش دوم) می باشد. تعداد جلسات : 4 فایل منطبق با اخرین تغییرات سوالات می باشد و با استفاده از آن نمره 20 را در همه جلسات این آزمون کسب خواهید کرد .   ... ...

دانلود نظریه زبانها و اتوماتا و حل المسائل | پیتر لینز| ویرایش پنجم (انگلیسی) + جزوات فارسی مختلف و نمونه سوال با جواب (پیام نور)

دانلود نظریه زبانها و اتوماتا و حل المسائل | پیتر لینز| ویرایش پنجم (انگلیسی) + جزوات فارسی مختلف و نمونه سوال با جواب (پیام نور)

دانلود نظریه زبانها و اتوماتا و حل المسائل | ویرایش پنجم (انگلیسی) + جزوات فارسی مختلف و نمونه سوال با جواب (پیام نور) فایل فشرده دانلودی شامل 3 بخش است: 1. متن کتاب و حل المسائل نظریه زبانها و اتوماتا (ماشینها) - پیتر لینز به زبان اصلی کتاب انگلیسی: 427 صفحه حل المسائل ... ...

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

                نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 12 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 18 تعیین نوع کسب و کار کسب و کاربه تمامی فعالیت های تولیدی، خدماتی، خرید و فروش کالا ها با هدف سودآوری، کسب و کار گویند. فروش و انتقال کالا ها و ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

پاورپوینت اشنایی با مهندسي خلاقيت تریز

پاورپوینت اشنایی با مهندسي خلاقيت تریز

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .pptx (قابل ويرايش و آماده پرينت) تعداد اسلاید : 85 اسلاید   بسم‌الله الرحمن الرحيم اشنایی با مهندسي خلاقيت TRIZ دانش خلاقيت شناسي و:TRIZ دانش پيشگام عصر خلاقيت ونوآوري   دنياي امروز : عصر خلاقيت و ... ...

پاورپوینت پودمان هفتم کار و فناوری پایه هفتم کار با چوب

پاورپوینت پودمان هفتم کار و فناوری پایه هفتم کار با چوب

                نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 27 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت: پودمان کار با چوب آموزش و کاربرد مهارتهایی مانند اجرای کارهای گروهی، تفکر انتقادی، پرسش گری و ...؛آشنایی با برخی از مفاهیم صنایع چوب (فراورده های صنایع ... ...

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

جزوه معتبر درس الاستیسیته آماده برای دانلود مشخصات دانشگاه: صنعتی شریف استاد: دکتر محسن اصغری تعداد صفحات: 90 فرمت: پی دی اف PDF کیفیت: خوب حجم: 20.6 مگابایت نوع جزوه (تایپی یا دست نویس): دست نویس ... ...

دانلود جزوه کاربرد کامپیوتر در معادن دانشگاه صنعتی اراک

دانلود جزوه کاربرد کامپیوتر در معادن دانشگاه صنعتی اراک

جزوه کاربرد کامپیوتر در معادن آماده برای دانلود مشخصات دانشگاه: صنعتی اراک استاد: دکتر هادی فتاحی تعداد صفحات: 802 فرمت: پی دی اف PDF کیفیت: عالی حجم: 31.9 مگابایت نوع جزوه (تایپی یا دست نویس): تایپی ... ...

طرح جامع اتوکد شهر رشت – تفصیلی

طرح جامع اتوکد شهر رشت – تفصیلی

طرح جامع شهر رشت شامل یک فایل اتوکد لایه باز متشکل از بیش از ۱۰ نقشه کامل بوده و به صورت کامل کلیه اماکن و راههای شهر رشت را شامل می شود.   طرح تفصیلی چیست؟ طرح تفصیلی طرحی است که بر اساس معیارها و ضوابط کلی طرح جامع، نحوه استفاده از زمین های شهری را در سطح محلات مختلف ... ...

پاورپوینت شاد زیستن درس تفکر و سبک زندگی هفتم

پاورپوینت شاد زیستن درس تفکر و سبک زندگی هفتم

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت شاد زیستن درس تفکر و سبک زندگی پایه هفتم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 18 پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت ... ...

پاسخنامه فصل یک راهنمای شیمی دوازدهم

پاسخنامه فصل یک راهنمای شیمی دوازدهم

این فایل شامل پاسخ برخی تستهای فصل یک راهنمای معلم کتاب شیمی دوازدهم میباشد . شماره تست هایی که پاسخ داده شده است 12-13-14-15-17-18-19-22-27-28-31-32-40-33-36-37-41 کتاب راهنمای معلم شیمی دوازدهم یکی از منابع آزمون دبیری شیمی آموزش و پرورش است این فایل به صورت دست نویس ... ...

طراحي کارت ويزيت،طراحي،دانلود کارت ويزيت،لايه باز کارت ويزيت،نمونه کارت ويزيت،چاپ،چاپ کارت ويزيت،عکس،عکس کارت ويزيت،قيمت کارت ويزيت،کارت ويزيت پي اس دي،کارت ويزيت psd،ساخت کارت ويزيت،نرم افزار طراحي کارت ويزيت،سايز کارت ويزيت،ويزيت آماده

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما